news-background
news-background

کاپیتان امریکا : جنگ داخلی

جهان سینمایی مرول به تازگی در فاز 2 فیلم سازی خود با فیلم مرد مورچه ای (ant-man) به نتیجه رسید . فیلمی که بعد از انتقام جویان 2 اکران شد . اما قبل از اینکه گروه اونجرز (the avengers) از جنگ های بی پایان خود بازگردند ، خیلی هاشان در فیلم کاپیتان امریکا : جنگ داخلی خواهند بود .

عکس های منتشر شده از فاصله نزدیک است و فقط دو شخصیت این فیلم را نشان میدهد ، دسته ی دیگری نیز شامل بلک ویدو(scarlett Johansson) ، باکی بارنیرز / وینتر سولجر (Sebastian stan)، فالکن ( Anthony Mackie) ، هاک آی (Jeremy renner) ، ماشین جنگ (don Cheadle) ، دید( paul bettany) ، اسکارلت ویچ (Elizabeth olsen) ، مرد مورچه ای (paul rudd) ، ایجنت 13( Emily vancamp) و کراس بونز (frank grilo)  . همچنین شایعاتی نیز راجع نقش داشتن کسانی مانند دانیل برول(Daniel Brühl) در این فیلم وجود دارد .

پوستر ها و تریلر ها قرینگی دارند که این نشان میدهد کاپیتان امریکا و ایرون من (iron man) به طور برجسته ای بازار درآمد زایی را به راه خواهند انداخت . به نظر می اید که انها با یکدیگر دشمن شده اند و دیگر از توان ابر قهرمانی خود مانند قبل استفاده نمیکنند ، در واقع جنگ داخلی بین انها پیش امده و گروه اونجرز به دو طرف تقسیم شده که با یکدیگر جنگ دارند .

باز هم میتوان گفت ، درست است که این فیلم در دسته ی سری کاپیتان امریکا است ولی بازیگران سری اونجرز در آن هستند و معلوم نیست که چه تعدادی از بازیگران در این فیلم باشند . از تریلر این فیلم پیداست که رابطه ی بین استیو (steve) با باکی (bucky) و ایرون من بیشتر از سری های دیگر شده و بیشتر تمرکز این رابطه در این فیلم است و در این فیلم این کاپیتان امریکاست که باید بین این دو دسته ی به وجود امده یکی را انتخاب کند . به علاوه ی ابرقهرمانان خود فیلم شاید ابر قهرمانی جدید نیز به فیلم اضافه شوند . بیشترین جذابیت این فیلم این است که باکی و کمپ هردو بر علیه ایرون من هستند و با او خواهند جنگید . زمان اکران این فیلم 6 می 2016 خواهد بود.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید