news-background
news-background

«کاپیتان آمریکا»‌ زامبی می‌شود؛ صداپیشگی بازیگران «دنیای سینمایی مارول» در سریال انیمیشن What If دیزنی+

سریال انیمیشن «چه می‌شد اگر...؟» (What If…?) سرویس دیزنی+ قرار است حالات متفاوت دنیای مارول را به تصویر بکشد، اما با وجود این، در سریال صداهای آشنایی به گوش خواهد رسید.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول جمعه شب گذشته در جریان برگزاری مراسم D23 دیزنی فاش کرد که تقریباً تمامی بازیگران «دنیای سینمایی مارول» در سریال صداپیشگی خواهند کرد. او سپس به دقت توضیح می‌دهد که داستان سریال از چه قرار است: «هر یک از بیست و سه فیلمی که تاکنون در دنیای سینمایی مارول دیده‌اید با اندکی تفاوت در اپیزودهایی سریال به نشان داده می‌شوند و خواهید دید که شرایط چگونه تغییر می‌کند.»

«چه می‌شد اگر...» مارول مانند کتاب‌های مصورش وضعیتی را بررسی می‌کنند که با به انحراف کشیده شدن رویدادهای مهم در تاریخ مارول ممکن است به ایجاد شود. فایگی با نمایش ویدیوی کوتاهی از سریال استایل انیمیشن و شخصیت‌های آن را برای خبرنگاران رونمایی کرد. دو صحنه‌ای که بیش از همه حضار را به وجد آورد نسخه‌ی زامبی شده‌ی «کاپویتان آمریکا» بود که در مقابل «باکی بارنز» رویارو می‌شد و «پگی کارتر» که جای «استیو راجرز» را می‌گیرد و خود تبدیل به «کاپیتان آمریکا» می‌شود.

«هیلی آتول» که در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» و سریال «مأمور کارتر» شبکه‌ی ABC نقش کارتر را ایفا کرده روی صحنه ظاهر شد و پس از پخش ویدیو گفت: «بازی در نقش مأمور کارتر موهبتی بود که همچنان ادامه دارد، اما هواداران هم بی‌تأثیر نبودند. آن‌ها پگی را بسیار دوست دارند و او را بازگرداندند.»

در نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۹ اعلام شده بود که سریال در تابستان سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود و «جفری رایت» بازیگر سریال «وست‌ورلد» به عنوان راوی صداپیشگی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید