news-background
news-background

فصل دوم سریال Doom Patrol ساخته می‌شود؛ تاریخ پخش Titans

مدتی است که شایعاتی مبنی بر تصمیم کمپانی دی سی برای بیشتر کردن راه‌های دسترسی به برنامه‌هایش به گوش می‌رسد. در غرفه کمپانی دی سی در کامیک کان اعلام شد که ساخت فصل دوم سریال «دووم پاترول» (Doom Patrol) با بازی «آوریل بالبی»، «دیان گررو»، «آلن تودیک» و «مت بامر» تأیید شده است و این سریال قرار است از دی سی اینترتینمنت و اچ‌بی‌او مکس پخش شود. به علاوه فصل اول این سریال نیز از شبکه اچ‌بی‌او مکس قابل دسترسی خواهد بود. «دووم پاترول» با دیگر آثار ابرقهرمانی تفاوت دارد و درباره گروهی به نام «دووم پاترول» است که اعضای آن ابرقهرمان‌های عجیب و کمتر شناخته شده دنیای دی سی هستند. فصل دوم سریال «دووم پاترول» در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

خبر دیگر منتشر شده از غرفه دی سی، تاریخ پخش فصل دوم سریال «تایتان‌ها» (Titans) بود. فصل جدید این سریال روز ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ از دی سی اینترتینمنت پخش خواهد شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که سریال «دووم پاترول» تنها برنامه‌ای است که دی سی با شبکه اچ‌بی‌او مکس به اشتراک می‌گذارد.

شبکه اچ‌بی‌او مکس اوایل سال ۲۰۲۰ شروع به کار خواهد کرد و علاوه بر «دووم پاترول»، سریال‌های کلاسیک دیگری از جمله «دوستان» (Friends) و «شاهزاده جوان بل ایر» (The Fresh Prince of Bel-Air) را نیز پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید