news-background
news-background

کامیک-کان ۲۰۱۹: تریلر جدید سریال Carnival Row منتشر شد

«اورلاندو بلوم» و «کارا دلوین» با حضور در غرفه سریال (Carnival Row) در کامیک کان ۲۰۱۹، اولین تریلر کامل این سریال را رونمایی کردند. سریال داستان کارآگاهی انسان به نام «رایکرفت فیلاستریت» با بازی «اورلاندو بلوم» و پری همراهش «وینیت استونماس» با بازی «کارا دلوین» است که پس از درگیری میان انسان‌ها و موجودات رابطه عاشقانه‌ای پنهانی را شروع می‌کنند.

داستان در دنیایی مشابه دوره ویکتوریا اتفاق می‌افتد که انسان‌ها و موجوداتی از جمله «فان‌» (Fauns)، «ترول‌» (Trolls)، «سانتور» (Centaurs) و «پری‌» (Faeries) در آن زندگی می‌کنند. مشکل بین موجودات و انسان‌ها زمانی شروع شد که انسان‌ها موجودات را از خانه‌هایشان بیرون کردند. رابطه بین کارآگاه «فیلاستریت» و پری «استونماس» زمانی شروع می‌شود که «فیلاستریت» شروع به تحقیق درباره قتل‌های زنجیره‌ای که می‌توانند آرامش موجود در دنیا را از بین ببرند می‌کند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «دیوید گیسی»، «کارلا کروم»، «ایندیرا وارما» و «تامزین مرچانت» اشاره کرد. «جان امیل» کارگردانی این سریال و «تراویس بیچام» و «مارک گوگنهایم» تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند. «بیچام» این سریال را از فیلم‌نامه کوتاهی که خود نوشته بود اقتباس کرد و درباره آن توضیحاتی ارائه کرد: «این سریال در ژانر فانتزی نوآر ساخته شده که در دنیای نئو ویکتوریایی اتفاق می‌افتد. داستان فیلم حول محور کارآگاهی با بازی «بلوم» اتفاق می‌افتد که درحال تحقیق درباره یک سری قتل‌های عجیب است و مهاجری از سرزمین‌های دور با بازی «دلوین» که یک پری است.

«اورلاندو بلوم» نیز تجربه بازی در این سریال را با یادآوری حضورش در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) توصیف کرد: «بازی در این سریال مثل پا گذاشتن به ناممکن‌ترین بخش‌های خیال بود و شکل گرفتن آن‌ها در جلوی چشمانم برایم بسیار هیجان‌انگیز بود. من فانتزی‌ها را دوست دارم همان‌طور که برخی از شما انسان‌ها می‌دانید، من واقعاً حس کردم که پیشتر این دنیا را ندیده‌ام و از توجه زیاد به جزئیات و عمق شخصیت‌ها شگفت زده شدم.  تجربه شخصیت مرموز «فیلاستریت» برای من هیجان‌انگیز بود زیرا به من اجازه داد که قسمت‌های ناشناخته خودم را بشناسم.»

«کارا دلوین» شخصیت خود را «جنگجوی عشق» و «رزمنده» توصیف کرد و از شگفت زدگی‌اش در حین حضور در محل فیلم‌برداری و جزییات واقعی آن گفت: «صحنه فیلم‌برداری به شکلی بود که می‌توانستی در شهر راه بروی و تمام جواهرات را با دستانت برداری. همه چیز از جمله پراستتیک‌ها بسیار واقعی بودند، بودن در آنجا مثل بودن در دنیایی رویایی بود.»

سریال (Carnival Row) در تاریخ ۳۰ اوت از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد. تریلر سریال را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید