news-background
news-background

کامیک-کان ۲۰۱۹: تریلر سریال Star Trek: Picard منتشر شد

ساعاتی پیش در حین برگزاری پنل «دنیای پیشتازان فضا» در نمایشگاه کامیک-کان سن دیه‌گو، شبکه‌ی CBS تریلر جدید سریال «پیشتازان فضا: پیکارد» (Star Trek: Picard) را برای سرویس استریمینگ خود رونمایی کرد. «پاتریک استوارت» پس از گذشته چند دهه از بازی در نقش «ژان لوک پیکارد» در سریال «پیشتازان فضا: نسل جدید»، بار دیگر این نقش را تکرار می‌کند. فیلمبرداری این پروژه از آپریل گذشته در کالیفرنیا آغاز شده است.

«الکس کورتزمن» تهیه‌کننده‌ی سریال اوایل سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ی مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» از تفاوت‌های سریال با «پیشتازان فضا: نسل جدید» گفت: «همه‌ی کسانی که در کنار «ژان لوک پیکارد»‌ بودند او را عاشقانه و عمیقاً دوست داشتند و طبیعتاً امتیازی که به ما داده شده این است که این شخصیت در کنار ما نیز هست. بنابراین اکنون که این خبر را اعلام می‌کنیم از خود می‌پرسیم چگونه باید لحن «نسل جدید»‌ را حفظ کنیم و به شخصیت‌ها و فضای آن وفادار بمانیم و در عین حال کاری بسیار بسیار متفاوت بسازیم؟ پاتریک از همان ابتدا موضع خودش را به روشنی بیان کرد. او تمایل نداشت آنچه پیش از این انجام داده است را دوباره انجام دهد. در ضمن ۲۰ سال از آن می‌گذرد، بنابراین نمی‌تواند همان شخصیت قبلی باشد.»

علاوه بر استوارت، سریال جدید «پیشتازان فضا» نقش‌های دیگری به «الیسون پیل»، «هری تردوی»، «ایوان ایواگورا» «سانتیاگو کابررا» و «میشل هورد» سپرده است. دو قسمت ابتدایی سریال توسط «هنل کالپپر» کارگردانی شده و برای قسمت‌های سوم و چهارم «جاناتان فریکس» هم‌بازی استوارت در «نسل جدید» روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

در تریلر جدید سریال تأیید می‌شود که شخصیت‌های «دیتا» (برنت اسپاینر)، «هفت از نُه» (جری رایان) و «بورگ»، همگی در قصه نقش دارند. تریلر بر فداکاری دیتا برای نجات جان پیکارد در «پیشتازان فضا: نمسیس» تمرکز می‌کند.

«پیشتازان فضا: پیکارد» اوایل سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید