news-background
news-background

کامیک-کان ۲۰۱۹: تریلر جدید سریال Watchmen منتشر شد

شبکه‌ی کابلی HBO ساعاتی پیش در کامیک-کان سن دیه‌گو از تریلر جدید «واچمن» (Watchmen) که اولین سریال لایو-اکشن اقتباس شده از کتاب‌های مصور است را  رونمایی کرد.

این تریلر که طولانی‌تر از تیزرهای پیشین است، بیشترین اطلاعات را در مورد سریال فاش می‌کند. «واچمن» نامه‌ای عاشقانه توصیف شده به کتاب مصوری به همین نام که در آن ابرقهرمانان را شخصیت‌هایی شرور می‌دانند. «رجینا کینگ» در این مجموعه در نقش «آنجلا آبراهام»، «دان جانسون» در نقش «جاد کرافورد»، «تیم بلیک نلسون» در نقش «آینه»، «لوس گاست جونیور» در نقش «پیرمرد»، «آدلاید کلمنس» در نقش «جنی سارق»، «اندرو هاوارد» در نقش «رد اسکر»، «جین اسمارت» در نقش «مأمور بلیک» و «جرمی آیرونز» در نقش «آدرین وایت/آزیماندیاس» بازی می‌کنند.

«دیمون لیندلاف» تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال وقتی اولین مراحل تولید «واچمن» سپری می‌شد در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ما تمایلی نداریم از آنچه آقای [آلن] مور و آقای [دیو] گیبانز سی سال قبل خلق کردند «اقتباس» به عمل آوریم. آن کتاب‌های مصور از تقدس برخوردارند و قرار نیست بازسازی، ریبوت و یا احیا شوند. با این حال، در هم آمیخته خواهند شد. زیرا اساس آن داستان‌های آشنا چنان خوب است که اگر از آن‌ها نمونه برداری نکنیم نادانیم. این دوازده جلد کتاب مانند کتاب عهد عتیق است. با عهد جدید روایت‌های پیشین از بین نمی‌روند. خلقت، باغ عدن، ابراهیم و اسحاق. سیل. همگی به وقوع می‌پیوندند. «واچمن» هم به همین ترتیب ساخته می‌شود. کمدین می‌میرد. دن و لوری عاشق می‌شوند. آزماندیاس دنیا را نجات می‌دهد و دکتر منهتن رورشاخ را روی هوا می‌برد.»

«دیو گیبسون»‌ یکی از نویسندگان کتاب‌ها اواخر سال گذشته در مورد سریال گفت: «چیزهای اندکی در مورد سریال می‌دانم. بحث‌هایی با دیمون داشته‌ایم و فیلمنامه‌ی قسمت اول را خوانده‌ام. نمی‌دانم اجازه دارم در موردش صحبت کنم یا نه اما نگاه دیمون به آن را به شدت هیجان‌انگیز، غیرمنتظره و نو یافته‌ام. فکر نمی‌کنم با آنچه مخاطبین در ذهن دارند یکی باشد. قطعاً با تصورات من فرق داشت. منتظرم که هرچه زودتر آن را از تلویزیون ببینم.»

شبکه‌ی HBO سریال «واچمن» را اکتبر آینده پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید