news-background
news-background

کامیک کان ۲۰۱۹: اولین تریلر سریال Snowpiercer منتشر شد

اولین تریلر سریال «برف‌شکاف» (Snowpiercer) اثر جدید شبکه تی‌ان‌تی  شباهت‌های بسیاری به فیلم موفق سال ۲۰۱۴ اثر کارگردان کره‌ای «بونگ جون هو» دارد. این سریال  که بر اساس رمان گرافیک فرانسوی ساخته شده، همانند فیلم «بونگ جون هو» در دنیایی پسا آخرالزمان اتفاق می‌افتد زمانی که تلاش برای نجات زمین و برگرداندن آن به وضعیت گذشته با شکست فجیعی مواجه شد، در نتیجه کره زمین به یک دوران یخبندان دیگر وارد شد. در این شرایط آخرین بازماندگان انسان‌ها در قطاری که به دور زمین سفر می‌کند گیر افتاده‌اند.

این سریال هفت سال پس از اتفاق‌های فیلم رخ می‌دهد و چیز زیادی فرق نکرده است. قطار حامل انسان‌ها هنوز با شرایط سیاسی اجتماعی گذشته در حال حرکت است. «اد هریس» که نقش مسئول بلیط را در فیلم اصلی بر عهده داشت جای خود را به «جنیفر کانلی» داده است. نقش «کانلی» در این قطار عجیب این است که مطمئن شود همه چیز در قطار طبق نقشه و با نظم اجرا شود و تحت نظر او هیچ شورشی در طبقه پایین اجتماع قطار اتفاق نمی‌افتد.

سازنده این سریال «گرام مانسون» است و از بازیگران آن می‌توان به «داوید دیگز»، «آلیسون رایت» و «لنا هال» اشاره کرد. در هنگام ساخت این سریال با چالش‌هایی همراه بود. «جاش فریدمن» که یکی از سازندگان و نویسندگان سریال بود از کار خود به دلیل اختلاف سلیقه استعفا داد و به گفته «اسکات دریکسون»، کارگردان این سریال، فیلم‌نامه «فریدمن» بهترین نسخه نوشته شده بود و شاید قسمت اول سریال بهترین قسمت باشد زیرا دیدگاه «مانسون» کمی از «دریکسون» متفاوت بود.

سریال «برف‌شکاف» بهار ۲۰۲۰ از شبکه تی‌ان‌تی پخش خواهد شد. تریلر این سریال را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید