news-background
news-background

«کالین فرل» از صحنه‌های دل‌پذیر «پنگوئن» در The Batman می‌گوید

فرل در ریبوت «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» نقش شخصیت «پنگوئن» را بازی کرده.

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ ریبوت «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» است. این فیلم فقط به این علت که روایت تازه‌ای است از سرگذشت محبوب‌ترین ابرقهرمان دنیا، توجه دوستداران سینما را جلب نکرده، بلکه دلیل دیگرش ستارگانی است که فیلمساز در کنار هم قرار داده. یکی از این بازیگران «کالین فرل» است که در فیلم نقش شخصیت «پنگوئن» را بازی می‌کند. اما طبق اظهارات جدید او، هواداران نباید منتظر باشند که او را لحظات زیادی جلوی دوربین ببینند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فرل در مصاحبه با «جی‌ام‌ای نیوز» به این پرسش پاسخ می‌دهد که برای آغاز مجدد فیلمبرداری پروژه چقدر هیجان‌زده است. او ضمن توصیف هیجانش توضیح می‌دهد که هنوز کارش تمام نشده اما شخصیت او در فیلم حضور کوتاهی دارد.

فرل می‌گوید: «فیلمبرداری «بتمن» را به تازگی آغاز کرده بودم و مشتاقم که دوباره به محل فیلمبرداری بازگردم. خلق شخصیت و جنبه‌های هنری‌اش جذاب بود و بسیار هیجان‌زده‌ام که دوباره برگردم و آن را واکاوی کنم. اما کار زیادی برای انجام دادن نخواهم داشت. لحظات معینی در فیلم حاضر می‌شوم. در تمامی لحظات حضور ندارم. اما چند صحنه‌ی دل‌پذیر وجود دارد.»

او در ادامه می‌گوید: «به روشنی احساس می‌کنم فیلمی است که پیش‌تر فرصت بازی در اثری شبیه به آن را نداشته‌ام. به نظر اریجینال و لذت‌بخش می‌رسد. اما در آغاز راه قرار دارم و مشتاقم که برگردم و در آن غرق شوم.»

ماه‌ها پیش از آنکه حتی بازیگران «بتمن» معرفی شوند، بسیاری در مورد اینکه فیلم آغازگر یک چندگانه‌ی جدید خواهد بود گمانه‌زنی می‌کردند. در این فیلم شخصیت‌های شرور زیادی وجود خواهد داشت تا حدی که بعضی از آن‌ها تنها لحظاتی جلوی دوربین ریوز ظاهر شده‌اند و این احتمال وجود دارد که در آینده فیلم‌های جداگانه‌ای برای آن‌ها ساخته شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در «بتمن» قرار است «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین/بتمن»، «اندی سرکیس» در نقش «آلفرد پنی‌ورث»، «جفری رایت» در نقش «کمیسر گوردن»، «پل دینو» در نقش «ریدلر»، «زوئی کراویتز» در نقش «زن گربه‌ای»، «جان تورتورو» در نقش «کارمین فالکن»، و «پیتر اسکارزگارد» در نقش مرموز «گیل کولسن» ظاهر می‌شوند.

برادران وارنر اکران «بتمن» را به پاییز سال ۲۰۲۱ موکول کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید