news-background
news-background

«کالین ترورو»: فیلم Jurassic World: Dominion بزرگداشتی برای همه فیلم‌های این مجموعه است

 

«کالین ترورو» نویسنده و کارگردان فیلم بلاک‌باستر «دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World: Dominion)، این فیلم را «بزرگداشتی برای کل مجموعه» دانست. او در مصاحبه‌ای با «اینترتینمنت ویکلی» اعلام کرد که بازیگران «دنیای ژوراسیک: قلمرو» ترکیبی از بازیگران فیلم «پارک ژوراسیک» (دانلود فیلم Jurassic Park با لینک مستقیم) از جمله «سم نیل»، «لورا درن» و «جف گلدبلوم» و بازیگران دو فیلم «دنیای ژوراسیک» (دانلود فیلم Jurassic World با لینک مستقیم) و «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (دانلود فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با لینک مستقیم) از جمله «کریس پرت» و «برایس دالااس هاوارد» هستند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ترورو همچنین گفت که «قلمرو» اوج داستان مجموعه است. او در ادامه داستان «قلمرو» را با فیلم «پارک ژوراسیک ۳» (دانلود فیلم Jurassic Park III با لینک مستقیم) که پایان سه‌گانه اصلی «پارک ژوراسیک» بود مقایسه کرد: «این فیلم بسیار سریالی است. برای من مهم بود که پس از دیدن «قلمرو» بینندگان متوجه داستانی بودن سه‌گانه اصلی شوند و احساس کنند که اتفاقات سه‌گانه اصلی نیز می‌توانست در این فیلم‌ها رخ دهد.»

ترورو در سال ۲۰۱۵ فیلم «دنیای ژوراسیک» را فیلمبرداری کرده بود که پس از ۱۴ سال وقفه چندگانه را دوباره به پرده سینما بازگرداند. او درباره بازگشتش برای کارگردانی «قلمرو» گفت: «در حقیقت، من به خاطر علاقه این کار را کردم. جوابی بهتر از این برای این سوال ندارم. تا به حال خوش شانس بوده‌ام که فیلم‌های زیادی با داستان‌های متفاوت را کارگردانی کرده‌ام و همکاری با «خوان آنتونیو بایونا» کارگردان «سقوط پادشاهی» از دیدگاهی دیگر این فیلم را دیدم که برایم الهام‌بخش بود و تکان‌دهنده بود. زمان سختی را می‌گذراندم و همکاری با کارگردانی دیگر باعث شد تا انگیزه پایان دادن به این سه‌گانه را به دست آورم.»

فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۰ خرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید