news-background
news-background

کارگردان The Suicide Squad: مارگو رابی هر کاری می‌تواند انجام دهد به جز یک کار

«مارگو رابی» ستاره اکشنی است که دو نامزدی اسکار را در کارنامه دارد. او با کمپانی فیلمسازی خود فیلم نامزد اسکار «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) را تولید کرده و استعدادهای مختلفی دارد، اما خوانندگی در فهرست موهبت‌های او وجود ندارد.

«جیمز گان» نویسنده و کارگردان ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad 2021) اخیراً در مصاحبه با «اسوشیتد پرس» می‌گوید رابی که در این فیلم ابرقهرمانی نقش «هارلی کویین» را بازی کرده، «می‌تواند هر کاری انجام دهد. یا بهتر است بگویم من فکر می‌کردم هر کاری می‌تواند انجام دهد. اما بعد یک روز که باید آواز می‌خواند به او گفتم: «بسیار خوب، تو هر کاری می‌توانی انجام دهی به جز یک کار.» اما او بازیگر فوق‌العاده‌ای است.»

گان اضافه می‌کند: «او تجسم شخصیت است. می‌تواند نقش کمدی بازی کند. می‌تواند درام بازی کند. و از نظر جسمانی، یک ورزشکار واقعی است و می‌تواند صحنه‌های اکشن را به شکلی دلپذیر، زیبا و باشکوه بازی کند. بنابراین بزرگ‌ترین صحنه اکشنی که ساخته‌ام را پیرامون شخصیت هارلی بنا کردم، و خلق کردنش از هر جهت، هم کار با بدلکاران و هم کار با او به‌شدت لذت‌بخش بود. شاید بهترین چهار دقیقه‌ای باشد که تاکنون فیلمبرداری کرده‌ام.»

رابی استرالیایی و ۳۰ ساله هفته گذشته در مصاحبه با «دن آو گیک» گفته بود که آینده «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) مبهم است: «نمی‌دانم که به این زودی دنباله آن را می‌بینیم یا نه. فکر نمی‌کنم نخواهیم دید. اما نه، در حال حاضر دنباله‌ای در دست ساخت نیست.»

رابی در مصاحبه با «توتال فیلم» نیز می‌گوید معتقد است که شخصیت «هارلی کویین» وقتی در کنار دیگر شخصیت‌ها باشد بهتر به نظر می‌رسد: «چیزی که من از ابتدا در مورد هارلی متوجه شدم این است که او همیشه وقتی در کنار یک گروه پویا از افراد است بیشتر لذت می‌برد. همیشه گفته‌ام که تنها گذاشتن هارلی مثل تنها گذاشتن یک کودک در یک پارک است. وقتی در یک گروه باشد، همیشه خواهید دید که شخصیت او نمود بیشتری پیدا می‌کند چون او باید با کسانی دمساز شود و دیگران را ملامت کند یا عاشق شود یا از پشت خنجر بزند یا هرچه. او همیشه مشخص می‌کند که در مورد افراد پیرامونش چه احساسی دارد و بعد طبق آن رفتار می‌کند، کاری که همیشه غیرقابل‌پیش‌بینی است.»

تولید فیلم «سایرن‌های شهر گاتهام» (Gotham City Sirens) به کارگردانی «دیوید آیر» پیش از «پرندگان شکاری» گزارش شد. در صورتی که این فیلم ساخته شود، «هارلی کویین» با شخصیت‌های «پویزن ایوی» و «زن گربه‌ای» برخورد خواهد کرد. رابی در چندین مصاحبه برای دیدن رابطه همجنسگرایانه آیوی و کویین در یک فیلم ابراز تمایل کرده است، اما به نظر می‌رسد که دست کم در حال حاضر چنین فیلمی ساخته نخواهد شد.

احتمال بازگشت «جیمز گان» برای نویسندگی و کارگردانی «جوخه انتحار ۲» پس از «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of The Galaxy Vol.3)، و نیز نقش‌آفرینی رابی در فیلم «بت‌گرل» (Batgirl) به نویسندگی «کریستینا هادسن» که «پرندگان شکاری» را نوشته وجود دارد.

«جوخه‌ انتحار» گان که با رده‌بندی سنی بزرگسال ساخته شده قرار است ۶ آگست سال ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) اکران و همزمان از اچ‌بی‌او مکس پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲

جیمز گان هم شوخی های بانمکی میکنه ها

نمایش اسپویل