news-background
news-background

کارگردان فیلم Just Cause معرفی شد

«مایکل دوز» که در سال‌های اخیر فیلم‌های «استوبر» (دانلود فیلم Stuber با لینک مستقیم) و «قهوه و کریم» (دانلود فیلم Coffee & Kareem با لینک مستقیم) را ساخته، نشان داده که شیفته‌ی بازی با طنز و خشونت است. اگر تنها یک بازی ویدیویی سازگار با خصوصیات این فیلمساز وجود داشته باشد، آن بازی «جاست کاز» (Just Cause) خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

چهارشنبه ۱۵ ژوئن گزارش شد که دوز از بازی ویدیویی محبوب «جاست کاز» اقتباس سینمایی می‌کند. این فیلم داستانی شبیه به بازی روایت می‌کند و قهرمانش «ریکو رودریگز» مأموریت دارد مانع از گروه «بلک هند» شود. این توضیح کوتاه تمامی جنبه‌های طنزآمیز قصه را افشا نمی‌کند. بازی‌های ویدیویی «جاست کاز» اغلب به علت خشونت افراطی و خط داستانی ابزردی که داشت محبوبیت یافت. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«استوبر» و «قهوه‌ و کریم» از جمله بهترین فیلم‌های کمدی چند سال اخیر نبوده‌اند و در واقع این کارگردان از سال ۲۰۱۱ وقتی فیلم کالت «بی‌عرضه» (دانلود فیلم Goon با لینک مستقیم) را ساخت، موفق به جلب توجه منتقدین نشده است. با این حال، یکی از دلایل هیجان‌زدگی برای اقتباس سینمایی از «جاست کاز» مشارکت «درک کلستاد» نویسنده خواهد بود. این فیلمنامه‌نویس سابقه‌ی نویسندگی در فیلم‌های «جان ویک» (دانلود فیلم John Wick با لینک مستقیم) و سریال «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier با لینک مستقیم) را دارد.

تاریخ اکران فیلم «جاست کاز» هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید