news-background
news-background

کارگردان Moonlight سریال جدیدی برای شبکه آمازون می سازد

ماجرای اعلام نتایج اسکار سالی که گذشته بر همگان مبرهن است. فیلم Moonlight ساخته ی بری جنکینس به عنوان بهترین فیلم سال 2016 برگزیده شد. جایزه ای که قبل از اعلام آن به فیلم لالالند رسید و بعد از چند دقیقه کمیته ی برگزار کننده ی مراسم متوجه ی اشتباه ناشیانه ی خود شده و نتیجه ی اعلام شده را تصحیح نمود و بر اساس آن تیم سازنده ی Moonlight برای کسب جایزه برروی سن رفتند. بری جنکینس، این کارگردان تازه به دوران رسیده، فیلمی با داستان تازه و روایت جدید مختص به خود را برای هالیوود و جهانیان در شرایط اقتصادی آشفته آماده نمود و همانطور که مشاهده شد، اثر مذکور معیار های چند رشته ی اسکار را در خود داشت و علاوه بر دست یابی به اسکار، توانست در جشنواره ی های مختلف بین المللی فیلم نیز به جایگاه قابل توجهی دست یابد.

   

به گزارش پایگاه خبری Variety ، این کارگردان در جدیدترین اقدام خود، به دنبال ساخت یک سریال برای شبکه ی Amzaon می باشد. این سریال بر اساس داستان پرفروش راه آهن زیر زمینی یا به انگلیسی The Underground Railroad نوشته ی Colson Whitehead می باشد. داستان این رمان درباره ی برده ای به اسم Cora است که توانست از چنگال ظلم و ستم ددر یک راه آهن بگریزد. تا این لحظه هیچ بازیگری به عنوان نقش اول و هیچ تاریخی به عنوان پخش برای سریال اعلام نشده است. تنها نکته ی قابل ذکر دیگر در رابطه با سریال مدت زمان هر اپیزود است که یک ساعت می باشد. متن زیر سخنان بری جنیکس در رابطه با سریال می باشد.

 

داستانی که Colson آن را نوشته به مانند بسیاری از داستان های دیگر دارای نوآوری های بسیار است. داستانی به عمق تاریخچه ی ملت آمریکاست و برای تعریف داستان خود، شیوه ی منحصر به فرد خود را دارد. برای شکل دهی به ایده ی مطرح شده ی داستان نیازمند آزادی عملی بودیم که به واسطه ی یکی از آشنایان حاضر در استودیوی Amzon برای من و تیمم مهیا شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید