news-background
news-background

کارگردان Monster Hunter از چالش‌های تولید فیلم می‌گوید؛ انتشار تیزر جدید

«پل دابلیو. اس. اندرسون» شنبه شب در پنل کامیک کان نیویورک در مصاحبه با «پالیگان» تأکید کرد که تولید فیلم «شکارچی هیولا» (دانلود فیلم Monster Hunter با لینک مستقیم) را از مدت‌ها قبل در نظر داشته است. او می‌گوید: «عاشق «شکارچی هیولا» هستم. در میان تمامی فیلم‌هایی که قصد داشتم بسازم این محبوب‌ترین فیلم من است.» هرچند با توجه به سابقه‌ی او در فیلمسازی این ادعای کمی نیست. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اندرسون بیشتر با شکستن طلسم اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی با «مورتال کامبت» (دانلود فیلم Mortal Kombat 1995 با لینک مستقیم) و البته کارگردانی چندگانه‌ی «رزیدنت ایول» (دانلود فیلم Resident Evil با لینک مستقیم) شناخته می‌شود. او و «میلا یوویچ» که در نهایت با هم ازدواج کردند، رویکرد متفاوتی نسبت به هر یک از قسمت‌های آن فیلم داشتند و ژانرهایی از وحشت تنگناهراسانه گرفته تا درام پسا-آخرالزمانی را آزمودند. «شکارچی هیولا» که از بازی پرفروش فانتزی کپ‌کام اقتباس شده، کارگردان را به عرصه‌ی اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی بازگردانده است. اما اندرسون این فیلم را به عنوان یک فرصت شغلی نمی‌بیند بلکه از ساختنش غرق در لذت می‌شود.

«اسکرین جمز» فیلم «شکارچی هیولا» را در ماه دسامبر اکران خواهند کرد، و به همین مناسبت، اندرسون در کامیک کان نیویورک حاضر شده تا با «پالیگان» نگاهی دقیق به دوران فیلمسازی خود بیندازد. در این مصاحبه او از حواشی «مورتال کامبت» و انتخاب‌های غاقلگیر‌کننده‌ی هنری که «رزیدنت اویل» را تعریف کردند می‌گوید و در ضمن از کلیپ جدید «شکارچی هیولا» رونمایی می‌کند.

اندرسون ابتدا در مورد چالش‌های ساخت «شکارچی هیولا» می‌گوید: «چالش بزرگ یا فشار بزرگ این بود که فیلمی درخور بسازم. از مدت‌ها قبل هوادار این بازی ویدیویی بودم. ۱۲ سال قبل در ژاپن آن را کشف کردم وقتی به نحوی تنها در ژاپن یک پدیده بود، پیش از آنکه سایر نقاط دنیا بداند «شکارچی هیولا» چیست. ۱۰ سال قبل با کپ‌کام مذاکره کردم تا اقتباسی سینمایی بسازم. واقعاً یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌ی من از مدت‌ها پیش است و من نه تنها به عنوان یک فیلمساز، بلکه به عنوان یک پلیر و هوادار به آن نزدیک شدم.»

او در مورد نحوه‌ی فیلمبرداری فیلم می‌گوید: «چشم‌اندازها در بازی ویدیویی و دنیایی ساخته‌اند بی‌نظیر است. برای ساخت فیلمی درخور می‌خواستم که فیلم را [در لوکیشن‌های] واقعی فیلمبرداری کنم. نمی‌خواستم درون یک استودیوی بروم و مقابل یک پرده‌ی سبز فیلمبرداری و سایر مسائل را با کامپیوتر اضافه جعل کنم. بنابراین بی‌نظیرترین لوکیشن‌هایی که می‌توانستیم پیدا کردیم و برای فیلمبرداری به آن مکان‌ها رفتیم. تاکنون چنین فیلمی که لازم باشد به همراه تمامی عوامل به ناکجاآبادی که ۲۰۰ مایل با نزدیک‌ترین شهر در میان این چشم‌اندازهای ویران بود برویم. چادرهایی زدیم تا همه در آن‌ها ساکن شوند. یعنی ۳۵۰ نفر در چادر زندگی می‌کردند در حالی که باید آب و برق آن مکان را تأمین می‌کردیم اما دائماً خرابی به بار می‌آمد، می‌دانید، و باید در دمای هوایی زندگی می‌کردیم که [در روز] به‌شدت گرم و [شب‌هنگام] منجمدکننده بود، گاهی دقیقاً‌ در یک لوکیشن. از این حیث فیلمبرداری بسیار چالش‌برانگیز بود. اما احساس می‌کردیم ماجراجوییم و این فوق‌العاده بود. احساس می‌کردیم در دنیای «شکارچی هیولا» هستیم.»

اندرسون درباره تفاوت‌های شخصیت یوویچ در این فیلم می‌گوید: «بازی در این نقش برای او بسیار بسیار متفاوت بود. او هرگز نقش شخصیتی چون این را بازی نکرده بود.» و اضافه می‌کند: «از بسیاری جهات، میلا آواتار مخاطب است. او فردی بی‌تجربه در این دنیاست. از دنیای ما می‌آید و چیزی از دنیای «شکارچی هیولا» نمی‌داند.»

کارگردان فیلم سپس در مورد مشکلات حمل شمشیرهای بسیار بزرگ و سلاح‌های دیگر می‌گوید: «[کار ساده‌ای] نبود. «ران پرلمن» به‌شدت از این مسئله ناراضی بود. شمشیرش را برمی‌داشت و در هوا می‌چرخاند اما گاهی می‌گفت: «خدای من، پل!» البته «تونی جا» ستاره‌ی فیلم بود. باید بیشترین سلاح‌ها را حمل می‌کرد.»

اندرسون در پایان در خصوص احتمال تولید قسمت‌های بعدی می‌گوید: «ببینید، من عاشق «شکارچی» هیولا هستم. در میان تمامی فیلم‌هایی که قصد داشتم بسازم این محبوب‌ترین فیلم من است. فقط به علت تجربه‌ی رفتن به این چشم‌اندازهای بی‌نظیر و بنا کردن روحیه‌ی کار گروهی با این عوامل و بازیگران. به نحوی ما در مقابل محیط زیست قرار می‌گرفتیم. اتفاق واقعاً ویژه‌ای بود. بنابراین، دنیایی است که قطعاً تمایل دارم به تفحص در آن ادامه دهم ولی ما همیشه به عنوان یک فیلم به آن نگاه می‌کنیم، می‌دانید؟ می‌خواهیم این فیلم را به بهترین نحو بسازیم و سپس به تولید کاری دیگر فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۴

این لینک که برا فیلم monster hunter گذاشتین انگار برا یه فیلم دیگس

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱

??

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴

اصلاح شد.

نمایش اسپویل