news-background
news-background

کارگردان Jennifer’s Body فیلم جدید Dracula را می‌سازد

استودیوی بلوم‌هاوس به دنبال موفقیت «مرد نامرئی» (دانلود فیلم Invisible Man با لینک مستقیم) به دنبال بازسازی یک فیلم ترسناک کلاسیک دیگر می‌رود. «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که «کارین کاسوما» براساس فیلمنامه‌ی «فیل هی» و «مت مانفردی» اقتباسی جدید از داستان «دراکولا» کارگردانی می‌کند. استودیوی بلوم‌هاوس برای تولید این فیلم با یونیورسال قراردادی به امضاء رسانده است و به نظر می‌رسد که یونیورسال پخش فیلم در آمریکا را عهده‌دار شود.

یونیورسال در سال‌های اخیر با فیلم «مومیایی» (The Mummy) با بازی «تام کروز»، سعی کرد چندگانه‌ای از فیلم‌های ترسناک پرخرج و متصل به هم خلق کند اما در گام اول ناکام ماند. آن‌ها اکنون تمرکز خود را بر روی آثار کم‌هزینه می‌گذارند و با فیلمسازان باسابقه همکاری می‌کنند.

کاسوما که فیلم «دعوت» (Invitation) و کالت کمدی «بدن جنیفر» (دانلود فیلم Jennifer’s Body با لینک مستقیم) را ساخته، انتظار می‌رود مسیر «مرد نامرئی» را در پیش بگیرد، و داستانی مدرن از «دراکولا» روایت کند. این کارگردان زن علاوه بر کارگردانی فیلم، سابقه‌ی کارگردانی عناوین تلویزیونی از جمله سریال جنایی و ترسناک «بیگانه» (The Outsider) شبکه‌ی HBO را دارد که شباهت‌هایی به داستان «دراکولا» داشت. در صورتی که اقتباس او به «دعوت» شبیه باشد و یا ژانری مانند «بیگانه» و حتی «بدن جنیفر» داشته باشد، برداشت جذابی از «دراکولا» پدید خواهد آمد.

فیلم «مرد نامرئی» با کارگردانی «لی وانل» به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری نزدیک می‌شود، در حالی که با بودجه‌ی ۷ میلیون دلاری ساخته شده بود. روشن است که بلوم‌هاوس به دنبال ایده‌هایی بکر می‌گردد تا جانی دوباره به داستان‌های کلاسیک ترسناک ببخشد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در هفته‌های گذشته نیز گزارش شده بود که «جینا تورس» در سریال فراطبیعی «عروسان» (The Brides) شبکه‌ی ABC به نویسندگی «روبرتو آگیره-ساکاسا» با محوریت شخصیت «دراکولا» بازی می‌کند. این سریال یک درام خانوادگی توصیف شده با سه شخصیت اصلی زن در دل قصه. تورس نقش یکی از «عروسان دراکولا» را ایفا کند. تورس در سریال پربیننده‌ی «وکلا» (Suits) شبکه‌ی USA نقش «جسیکا پیرسون» را بازی کرده که اسپین‌آف «پیرسون» هم براساس آن ساخته شده است. نقش «دراکولا» در سریال «عروسان» به «گوران ویسنجیک» ستاره‌ی سریال «نابهنگام» (Timeless) رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید