news-background
news-background

کارگردان Invisible Man به فیلم Wolfman «رایان گاسلینگ» پیوست

با وجود اینکه تنها چند ماه از اکران «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) به کارگردانی «لی وانل» گذشته، فیلم به عنوانی پرفروش‌ تبدیل شده و مسیر استودیوی یونیورسال برای خلق یک دنیای سینمایی را برای مخاطبین امروز مشخص کرده است. به نظر می‌رسد که استودیو به وانل اعتماد کامل دارد و بار دیگر فرصتی به او خواهد داد تا فیلم هیولایی دیگری را بازسازی کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

چهارشنبه شب گزارش شد که «لی وانل» در حال مذاکره با یونیورسال است تا فیلم «مرد گرگ‌نما» (The Wolfman) را بازسازی کند. وانل برای تولید این پروژه با «رایان گاسلینگ» و کمپانی بلوم‌هوس همکاری می‌کند که برای یونیورسال «آپگرید» (دانلود فیلم Upgrade با لینک مستقیم) و «مرد نامرئی» را ساخته است.

علاوه بر کارگردانی، وانل فیلمنامه‌ی این فیلم را هم بر اساس ایده‌ی خودش به نگارش درخواهد آورد و از فیلم کلاسیکی به همین نام که در سال ۱۹۴۱ (دانلود فیلم The Wolf Man 1941 با لینک مستقیم) توسط یونیورسال عرضه شد الهام می‌گیرد. با این حال، در نگارش فیلمنامه «لورن شاکر بلوم» و «ربکا انجلو» او را یاری خواهند کرد.

همان‌گونه که از عنوان «مرد گرگ‌نما» برمی‌آید، فیلم در مورد مردی است که به گرگ تبدیل شده و مردم را به قتل می‌رساند. در نسخه‌ی اول فیلم عناصر جادویی بسیار زیادی وجود داشتند اما هنوز مشخص نیست که آیا وانل مثل فیلم «مرد نامرئی» جنبه‌ی علمی‌تری به قصه خواهد بخشید یا نه.

گفته می‌شود که وانل و بلوم‌هوس مدتی است که در مورد فیلم‌های هیولایی یونیورسال گفتگو می‌کنند. «جیسون بلوم» مدیر کمپانی بلوم‌هوس اخیراً هر ادعایی در مورد «مرد گرگ‌نما» را رد کرده بود اما تأیید کرد که قصد دارد نسخه‌ی جدید از «دراکولا» (Dracula) را با «کارین کوساما» بسازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید