news-background
news-background

تمایل کارگردان بازی God of War به ساخته شدن سریال برای نت‌فلیکس

«کوری بارلوگ» کارگردان ریبوت «خدای جنگ» (God of War) در سال ۲۰۱۸ از تمایل خود به ساخته شدن یک سریال تلویزیونی بر اساس این بازی ویدیویی می‌گوید. به دنبال موفقیت سریال‌های «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) و «کسلوانیا» (دانلود سریال Castlevania با لینک مستقیم)، بارلوگ در مورد احتمال موفقیت اقتباس تلویزیونی از ماجراجویی‌های کراتوس و آرتیوس گفته است.

بارلوگ از «امیدها و رؤیاها»ی خود می‌گوید و سپس به سرعت تصریح می‌کند: «به اعتقاد من بازی‌های ویدیویی می‌توانند به سریال‌هایی عالی تبدیل شوند زیرا بیننده وقت زیادی را با شخصیت‌ها در دنیاهای خیالی می‌گذراند.»

واکنش‌ها به توئیت بارلوگ نشان می‌دهد که برای تولید شدن چنین سریالی قطعاً اشتیاق کافی وجود دارد. کاربران توئیتر به سرعت در مورد انتخاب بازیگر نقش کراتوس به گمانه‌زنی پرداخته‌اند. مطابق انتظار، بسیاری می‌خواهند «جیسون موموآ» یا «دیو باتیستا» را در این نقش ببینند.

به نظر می‌رسد که بسیاری از هواداران تمایل دارند نسخه‌ی لایو-اکشنی از سریال «خدای جنگ» ساخته شود، اما نسخه‌ی انیمیشن هم خالی از لطف نخواهد بود. برای تولید این پروژه‌ها بودجه‌های هنگفتی در سطح فیلم‌های بلاک‌باستر نیاز است. همه‌ی این مسائل البته در حدل گمانه‌زنی است و هنوز معلوم نیست که آیا سونی برنامه‌ای برای تولید سریال براساس بازی دارد یا نه.

سونی دوشنبه گذشته اعلام کرد که برای کارگردانی فیلم «آنچارتد» (Uncharted) براساس بازی ویدیویی به دنبال «روبن فلایشر» کارگردان «ونوم» و «زامبی‌لند» است. این پروژه در طول یک سال شش کارگردان را از دست داده، بنابراین سونی در صورت توسعه‌ی سریال «خدای جنگ» باید مراقب باشد در این گونه مخمصه‌ها گرفتار نشود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید