news-background
news-background

کارگردان Deadpool 2 فیلم Bullet Train را برای سونی می‌سازد

داستان این فیلم با نویسندگی «زک اولکویچ» در مورد آدمکش‌های یک قطار سریع‌السیر است.

«دیوید لیچ» کارگردان «ددپول ۲» (دانلود فیلم Deadpool 2 با لینک مستقیم) و «هابز و شا» (دانلود فیلم Hobbs & Shaw با لینک مستقیم) برای کارگردانی فیلم «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) با سونی پیکچرز به توافق رسید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لیچ با کمپانی «۸۷نورث» تهیه‌کننده‌ی این فیلم تریلر نیز خواهد بود. «آنتوان فوکوا» که پیش‌تر قرار بود این فیلم را کارگردانی کند، دیگر تهیه‌کننده‌ی این فیلم است. داستان فیلم «قطار سریع‌السیر» در مورد گروهی از آدمکش‌های حرفه‌ای با انگیزه‌های مختلف در یکی از قطارهای توکیو است. این پروژه ترکیبی از فیلم «سرعت» (دانلود فیلم Speed با لینک مستقیم) با بازی «کیانو ریوز» که داستان آن در یک اتوبوس می‌گذشت و «بدون توقف» (دانلود فیلم Non-Stop با لینک مستقیم) با بازی «لیام نیسن» که داستانی در یک هواپیما روایت می‌کرد توصیف شده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم به «زک اولکویچ» سپرده شده و لیچ بر بازنویسی‌های آن نظارت خواهد کرد. استودیوی سونی امیدوار است که این فیلم را پاییز آینده فیلمبرداری کند. داستان این فیلم در یک لوکیشن ثابت می‌گذرد بنابراین فیلمبرداری آن با محدویت‌هایی که بحران کرونا ایجاد کرده ساده‌تر از سایر عناوین اکشن خواهد بود.

لیچ کارش را به عنوان بدلکار در فیلمسازی آغاز کرد و سپس با همکارش «چاد استاهلسکی» فیلم «جان ویک» (دانلود فیلم John Wick با لینک مستقیم) را کارگردانی کرد. استاهلسکی به کارگردانی چندگانه‌ی «جان ویک» ادامه داد اما لیچ فیلم «بلوند اتمی» (دانلود فیلم Atomic Blonde با لینک مستقیم) را با همکاری «شارلیز ترون» کارگردانی کرد و «ددپول ۲» را ساخت که ۷۸۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. او سال گذشته «هابز و شا» را روی پرده داشت و با این فیلم به فروش جهانی  ۷۵۹ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید