news-background
news-background

کارگردان Bohemian Rhapsody مینی‌سریال The Offer در مورد حواشی «پدرخوانده» را می‌سازد

 

«دکستر فلچر» برای کارگردانی مینی‌سریال «پیشنهاد» شبکه‌ی پارامونت+ انتخاب شد.

 

کارگردان فیلم‌های بیوگرافیکال «راکتمن» (Rocketman) و «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) برای نشستن بر روی کارگردانی چند اپیزود اول مینی‌سریال «پیشنهاد» (The Offer) شبکه‌ی پارامونت+ برگزیده شد. این سریال حواشی پشت صحنه‌ی تولید «پدرخوانده» (The Godfather) را به تصویر می‌کشد.

سریال ۱۰ اپیزودی «پیشنهاد» توسط استودیوهای پارامونت به تولید می‌رسد و نگارش فیلمنامه‌ی آن به «مایکل تالکین» سپرده شده که اخیراً مینی‌سریال «فرار از دنمورا» (Escape from Dannemora) را خلق کرده است.

دسامبر گذشته گزارش شده بود که «آرمی همر» در این سریال نقش «ال رودی» تهیه‌کننده‌ی «پدرخوانده» را در سال ۱۹۷۲ بازی می‌کند. اما به دنبال درز پیام‌های خصوصی اینستاگرام او در شبکه‌های اجتماعی، همر از این پروژه‌ها جدا شده است.

انتخاب فلچر به نوشته‌ی «هالیوود ریپورتر» فرایند پیش‌تولید سریال را سرعت بخشیده و انتظار می‌رود تولید آن از تابستان آینده آغاز شود. فلچر اپیزود اول را کارگردانی می‌کند و در روند انتخاب بازیگران مشارکت خواهد کرد. او به همراه «نیکی تاسکانو» شورانر سریال از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه است.

فیلم موزیکال و درام «رپسودی بوهمی» فلچر با بازی «رامی مالک» در نقش «فردی مرکوری» خواننده‌ی گروه راک «کویین» با فروش جهانی ۹۰۰ میلیون دلاری همراه بود هرچند همه‌ی منتقدین به آن واکنش مثبتی نشان ندادند. مالک در نهایت برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نیز شد. فیلم «راکتمن» این کارگردان با بازی «تارون اجرتون» در نقش «التون جان» نیز پرفروش شد و جوایز مختلفی کسب کرد.

فیلم بعدی فلچر «قدیس» (The Saint) است که عنوانی جاسوسی در دهه‌ی ۱۹۶۰ خواهد بود و با همکاری پارامونت به تولید می‌رسد.

سریال «پیشنهاد» یکی از چندین پروژه‌ی پرخرجی است که کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس برای شبکه‌ی پارامونت پلاس (CBS All Access سابق) در دست ساخت دارد. درام جاسوسی «شیرزن» (Lioness) به نویسندگی «تیلور شرایدن» برنده‌ی اسکار دیگر پروژه‌ی در حال توسعه در این شبکه است.

در مورد حواشی تولید «پدرخوانده» یک فیلم بلند تحت عنوان  با بازی «اسکار آیزک» در نقش «فرانسیس فورد کاپولا» و «جیک جیلنهال» در نقش «رابرت اوانز» مدیر سابق پارامونت و تهیه‌کننده‌ی «پدرخوانده» در حال توسعه است. کارگردانی این فیلم به «بری لوینسون» سپرده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید