news-background
news-background

کارگردان Ant-Man 3 از پیشرفت پروژه و سهم برابر شخصیت‌های «زنبورک» و «مرد-مورچه‌ای» در داستان می‌گوید

 

«پیتون رید» افتخار می‌کند که «مرد-مورچه‌ای و زنبورک» (دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp با لینک مستقیم) اولین فیلم «دنیای سینمایی مارول» است که در عنوانش یک شخصیت ابرقهرمان زن به کار رفته است. رید به تازگی در مصاحبه با «یاهو» در مورد رابطه‌ی «اسکات لنگ» یا «مرد-مورچه‌ای با بازی «پل راد» و شخصیت «زنبورک» یا «هوپ ون داین» که در قسمت اول «مرد-مورچه‌ای» (دانلود فیلم Ant-Man 2015 با لینک مستقیم) «ایوانجلین لیلی» نقش آن را بازی کرد می‌گوید: «آن‌ها شریک یکدیگرند و [«زنبورک»] بخش بسیار، بسیار مهمی از فیلم است.»

رید در مورد «مرد-مورچه‌ای ۳» (دانلود فیلم Ant-Man 3 با لینک مستقیم) اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم ما عملاً اولین فیلم مارول بودیم که نام یک شخصیت قهرمان زن در عنوان فیلم‌مان وجود داشت و این باعث افتخار است. یافتن آن توازن در فیلم برای من بسیار اهمیت داشت زیرا از لحاظ تاریخی آن قلمرو در اختیار شخصیت‌های مرد بود. اما حالا وضعیت به شکل فوق‌العاده‌ای در حال تغییر است.»

در زمان عرضه‌ی فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک» لیلی در مصاحبه با «یاهو» گفته بود که «میشل فایفر» همبازی او که سابقه‌ی بازی در نقش «زن گربه‌ای» را در «بتمن بازمی‌گردد» (دانلود فیلم Batman Returns 1992 با لینک مستقیم) را داشت الهام‌بخش او بوده است: «چیزی که به نظر من در مورد «زن گربه‌ای» او فوق‌العاده آمد این بود که به روشنی کنترل پرسونا و رفتارهای شخصیت را به دست گرفته و در عین اینکه قدرتمند و مقتدر و مستقل است به شکل سبعانه‌ای جذاب است.»

رید در حالی از اهمیت «زنبورک» در قسمت سوم می‌گوید که اخیراً شایعه‌ی کمتر شدن نقش لیلی و حتی جدایی او از دنباله شنیده می‌شد. لیلی در روزهای آغازین پاندمی در صفحه‌ی اینستاگرامش ویروس کرونا را یک «آنفلوانزای تنفسی» خوانده و آن را یک فریب سیاسی مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا دانسته بود. او به فاصله‌ی کوتاهی پس از این پست و با افزایش انتقادات مجبور به عذرخواهی شد و گفت وظیفه‌ی خود برای کاهش آمار ابتلا به ویروس را انجام خواهد داد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

رید نوامبر سال ۲۰۱۹ برای کارگردانی «مرد-مورچه‌ای ۳» با مارول به توافق رسید و «جف لاونس» نویسنده‌ی «ریک و مورتی» (دانلود سریال Rick and Morty با لینک مستقیم) در ماه آوریل امسال به پروژه پیوست. این فیلم در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

رید در مورد وضعیت فعلی پروژه می‌گوید: «ما داستان را نوشته‌ایم. هنوز هیچ‌چیز رسمی نشده، اما به آرامی در حین پاندمی در حال پیشرفت هستیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید