news-background
news-background

کارگردان قسمت سوم Tron معرفی شد؛ «جرد لتو» عنوان فیلم را سهواً فاش کرد

چندگانه‌ی علمی-تخیلی «ترون» پس از چند سال گمانه‌زنی سرانجام سرنوشت مشخصی پیدا کرد. دیزنی اعلام کرد که قسمت جدید فیلم را با همکاری «گرت دیویس» کارگردان «شیر» (دانلود فیلم Lion با لینک مستقیم) و «جرد لتو» تولید خواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دیویس علاوه بر «شیر» سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های مستقل از جمله درام تحسین‌شده‌ی «مریم مجدلیه» (دانلود فیلم Mary Magdalene با لینک مستقیم) را دارد. او با «شیر» شش نامزدی اسکار از نامزدی در بخش بهترین فیلم را کسب کرد. «ترون» اولین فیلم استودیویی دیویس لقب خواهد گرفت. منابع نزدیک به استودیو ادعا می‌کنند که دیویس به شدت مشتاق کارگردانی این فیلم بوده و سرانجام نظر تهیه‌کنندگان را جلب کرده است. «جسی ویگوتو» آخرین پیش‌نویس فیلمنامه را به نگارش درآورده است. لتو در کنار «جاستین اسپرینگر» و «اما لادبروک» تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.

داستان قسمت اول «ترون» (دانلود فیلم TRON 1982 با لینک مستقیم) با بازی «جف بریجز» درون یک برنامه‌ی کامپیوتری به نام «گرید» روایت شد. آن فیلم نقدهای مختلفی دریافت کرد و در گیشه توفیق قابل‌توجهی نداشت، هرچند جلوه‌های ویژه‌ی آن انقلابی توصیف می‌شد. فیلم در سال‌های بعد محبوبیت بیشتری پیدا کرد و دیزنی سرانجام در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت دنباله‌ی «ترون: میراث» (دانلود فیلم Tron: Legacy با لینک مستقیم) را با بریجز در نقش قبلی و «اولیویا وایلد» و «گرت هدلاند» بسازد.

این دنباله در بازارهای جهانی موفق بود و ۴۰۰ میلیون دلار فروش کرد، اما دیزنی در مورد نحوه‌ی ادامه‌ی داستان تردیدهایی داشت و در نهایت برنامه‌های خود برای تولید دنباله‌ی بعدی را لغو کرد. اضافه شدن دیویس نشان می‌دهد که استودیو بالأخره مسیر ادامه‌ی چندگانه را یافته، اما منابع نزدیک به دیزنی تأکید می‌کنند که پروژه هنوز چراغ سبز نگرفته است.

لتو پس از انتشار اضافه شدن دیویس، در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت که از تولید فیلم هیجا‌ن‌زده است، اما به نظر می‌رسد که سهواً عنوان فیلم را فاش کرده باشد. او در توئیتی که در حال حاضر حذف شده فیلم را «ترون: آرس» (Tron: Ares) می‌نامد. در سال ۲۰۱۷ «هالیوود ریپورتر» گزارش داده بود که لتو یکی از گزینه‌های بازی در نقش شخصیتی به نام «آرس» در قسمت سوم «ترون» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۵۵

اقا دم دیزنی گرم گفتیم دیگه ترون ساخته نمیشه

نمایش اسپویل