news-background
news-background

کارگردان 10 Cloverfield Lane قسمت پنجم Predator را می‌سازد

استودیوهای قرن بیستم «دن ترکتنبرگ» کارگردان «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» (10 Cloverfield Lane) را برای کارگردانی قسمت پنجم فیلم‌های «غارتگر» (Predator) انتخاب کرد. فیلمنامه‌ی این پروژه توسط «پاتریک ایسون» به نگارش درمی‌آید و او از جمله تهیه‌کنندگان فیلم نیز خواهد بود. جزئیاتی در مورد داستان این قسمت فاش نشده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آخرین فیلم این چندگانه توسط فاکس در سال ۲۰۱۸ و تحت عنوان «غارتگر» (The Predator) ساخته شده است. این فیلم را «شین بلک» کارگردانی کرد که یکی از عوامل قسمت اول فیلم در سال ۱۹۸۷ با بازی «آرنولد شوارزنگر» بود. بلک در آن فیلم نقش یکی از کاماندوها را بازی کرد و به شکل وحشیانه‌ای توسط شکارچی فرازمینی کشته شد.

ترکتنبرگ که بیشتر با «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» شناخته می‌شود، به نظر انتخاب درستی برای کارگردانی یک فیلم هیولایی و خلق تنش و تعلیق و غافلگیری با تمرکز بر شخصیت‌های انسان است. هرچند عنصر غافلگیری در چندگانه‌های ژانر وحشت معمولاً با رونمایی از هیولا از بین می‌رود، و مشکل این فیلم‌ها عموماً همین مسئله است.

به هر حال، فاکس قرن بیستم دوباره برای احیای چندگانه تلاش خواهد کرد و نویسندگی فیلمنامه را به ایسون می‌سپارد که تهیه‌کننده و نویسنده‌ی «جک رایان» (Jack Ryan) بوده است. بنابر ادعای منابع نزدیک به پروژه، در این قسمت داستان فیلم «غارتگر» شین نادیده گرفته خواهد شد.

ترکتنبرگ از زمان انتشار «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» فیلم بلندی کارگردانی نکرده، اما موفقیت و محبوبیت آن فیلم در نزد مخاطبین و منتقدین، قسمت پنجم «غارتگر» را هیجان‌انگیز می‌کند. این کارگردان اپیزود اول سریال ابرقهرمانی «پسران» (The Boys) را برای آمازون ساخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید