news-background
news-background

کارگردان هنری Dune: فیلم ویلنوو در سطح چندگانه «ارباب حلقه‌ها» خواهد بود

«تام براون» کارگردان هنری فیلم «تل‌ماسه» می‌گوید اقتباسی بهتر از «نسخه‌ی سمینال» ویلنوو ساخته نخواهد شد.

 

تا اکران فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) به کارگردانی «دنی ویلنوو» هنوز چند ماه باقی مانده، و فیلمساز در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید پروژه است. در همین حین، «تیموتی شلمی» فاش کرده که تریلر فیلم در ماه آگست منتشر خواهد شد و «تام براون» کارگردان هنری «تل‌ماسه» از آنچه مخاطبین پیش رو دارند گفته است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

براون در مصاحبه با «کیدز فرست» وعده‌ی فیلمی باشکوه را داده و می‌گوید: «جذابیت فیلم این است که بسیار واقع‌گرایانه است. نظیر این فیلم تاکنون ساخته نشده. رویکرد دنی و «پاتریس ورمت» [طراح صحنه] این بود که چه می‌شود اگر این اشیاء واقعاً بتوانند به پرواز درآیند؟ برخلاف بسیاری از سفینه‌های فضایی که به یکباره بلند می‌شوند و پرواز می‌کنند، این وسایل جنبه‌ی به‌شدت واقع‌گرایانه‌ای دارند. هرچند اندازه‌ی بعضی از آن‌ها به یک آسمان‌خراش می‌رسد، اما بعضی دیگر وسایلی با دو سرنشین هستند.»

براون ادعایی جسورانه در مورد جاه‌طلبی ویلنوو می‌کند، به ویژه وقتی که «تل‌ماسه» فیلمی است که «آلخاندرو خودوروفسکی» فیلمساز بزرگ شیلیایی در دهه‌ی ۱۹۷۰سعی کرده اما موفق به ساختن فیلم نشده بود، و «دیوید لینچ» در دهه‌ی ۱۹۸۰ فیلمی ساخت که هنوز خاطره‌ی بد آن کارگردان را رها نمی‌کند.

براون می‌گوید: «به نظر من کاری که «دنی ویلنوو» می‌کند روایت نسخه‌ی سمینالی از قصه است. راستش را بخواهید فکر نمی‌کنم کسی بتواند بهتر از او این داستان را بسازد. تنها مقیاس آن خوف‌انگیز است. اما به نظر من فیلمی بسیار ویژه خواهد بود. در نشریات خواندم که این فیلم قرار است «ارباب حلقه‌ها»ی جدید باشد، و من کاملاً این ادعا را باور می‌کنم. به نظر من واقعاً در سطح آن فیلم‌ها خواهد بود.»

براون در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید ویلنوو قصد دارد داستانش را در قالب دو فیلم روایت کند. «گرگ فریزر» فیلمبرداری پروژه نیز پیش‌تر وعده داده بود به رغم اینکه برای قسمت اول دنباله‌ای ساخته خواهد شد، مانند اثری جداگانه و مستقل به نظر خواهد رسید.

ویلنوو به تازگی فاش کرده است که در حال حاضر مرحله‌ی تدوین فیلم را از در مونترال طی می‌کند در حالی که همکار تدوین‌گرش در لس‌آنجلس به سر می‌برد.

برادران وارنر «تل‌ماسه» را ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید