news-background
news-background

کارگردان هنری سریال Chernobyl به پیش‌درآمد Game of Thrones پیوست

«مکس کلانتسکی» کارگردان هنری سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) به پیش‌درآمد سریال «بازی تاج‌وتخت» ملحق شد. او پیش از سریال «چرنوبیل» که تحسین منتقدین را در پی داشت، در پروژه‌های زیادی کار نکرده است، اما همین مینی‌سریال کافی بود تا HBO او را برای همکاری در اپیزود اول پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» که در ایرلند شمالی در حال فیلمبرداری است انتخاب کند.

نویسندگی پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» به «جین گلدمن» (کینگزمن) سپرده شده و کارگردانی آن به «س.جی. کلارکسون» که کارگردانی «جسیکا جونز» و «مدافعان» نت‌فلیکس را در کارنامه دارد. پیش از این گزارش شده بود که «لوک هال» طراح صحنه‌ی «چرنوبیل» هم به پیش‌درآمد اضافه شده است. پس از موفقیت بی‌مانند «چرنوبیل»، دور از انتظار نبود که سران HBO عوامل آن را در پروژه‌های دیگر به کار بگیرد.

داستان پیش‌درآمد طبق اعلام «جورج آر.آر. مارتین» وقایع ده‌ها هزار سال پیش از «بازی تاج‌وتخت» را روایت می‌کند و پیشینه‌ی «وایت واکرها» را به تصویر می‌کشد. در حال حاضر بازیگرانی چون «نایومی واتس»، «جاش وایتهاوس»، «نایومی اکی»، «جیمی کمبل باور»، «توبی رگبو»، «جورج هنلی»، «الکس شارپ»، «ایوانو جرمایا» و «شیلا اتیم» به سریال اضافه شده‌اند.

انتظار می‌رود پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» که با عنوان «ماه خون» (Bloodmoon) در حال فیلمبرداری است در سال ۲۰۲۰ از شبکه‌ی HBO پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید