news-background
news-background

کارگردان «هالووین» دنباله «جن‌گیر» را کارگردانی می‌کند

«دیوید گوردن گرین» کارگردان «هالووین» (Halloween) بنابر گزارش «آبزرور» در حال مذاکره با استودیوی بلوم‌هوس است تا دنباله‌ای جدید برای «جن‌گیر» (The Exorcist) به تولید برساند. این در حالی است که «ویلیام فریدکین» کارگردان اولین قسمت فیلم به تازگی ادعا کرده است که «انگیزه و پول کافی» برای راضی شدن او به ساخت بازسازی یا دنباله‌ی دیگری در دنیا وجود ندارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

با دنباله‌ی جدید همکاری سودآور میان «دیوید گوردن گرین» و بلوم‌هوس ادامه پیدا می‌کند. این کارگردان برای استودیو «هالووین» را در سال ۲۰۱۸ با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری ساخت و به فروش ۲۵۵ میلیون دلاری رسید. «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) او نیز قرار است اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران شود و با «هالووین تمام می‌شود» (Halloween Ends) این سه‌گانه‌ی جدید به پایان برسد. تاکنون ۱۳ قسمت فیلم در چندگانه‌ی «هالووین» تولید شده است.

قسمت اول «جن‌گیر» در سال ۱۹۷۳ با بازی «الن برستین» و «لیندا بلر» توسط «ویلیام فریدکین» اکران شد و ۱۹۳ میلیون دلار فروخت و در اسکار آن سال ۱۰ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگری برای برستین، بلر و «جیسون میلر» و بهترین کارگردانی برای فریدکین را کسب کرد.

در طول سال‌های بعد دنیای «جن‌گیر» گسترش پیدا کرد و چندین دنباله برای آن به تولید رسید. آگست ۲۰۲۰ گزارش شده بود که «مورگان کریک» در حال توسعه‌ی یک ریبوت برای سال ۲۰۲۱ است اما ۱۷ دسامبر گذشته فریدکین هرگونه مشارکت در این پروژه را رد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید