news-background
news-background

کارگردان «مرد عنکبوتی» فیلم Doctor Strange 2 را می‌سازد

استودیوی مارول به دنبال جدایی «اسکات دریکسون»،‌ برای کارگردانی فیلم «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» (دانلود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با لینک مستقیم) با «سم ریمی» وارد مذاکره شد. دریکسون تهیه‌کننده‌ی دنباله باقی خواهد ماند.

دنباله‌ی «دکتر استرنج» تابستان گذشته در نمایشگاه کامیک-کان معرفی شد و در آن زمان دریکسون گفت که قسمت جدید اولین فیلم ترسناک «دنیای سینمایی مارول» است. انتظار می‌رود فیلمبرداری از بهار آینده کلید بخورد تا برای بهار سال ۲۰۲۱ آماده‌ی اکران شود.

ریمی در سال ۲۰۰۲ فیلم «مرد عنکبوتی» (دانلود فیلم Spider-Man با لینک مستقیم) را کارگردانی کرد. سه فیلم «مرد عنکبوتی» این فیلمساز بیش از ۲.۵ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروختند.

در نمایشگاه کامیک-کان اعلام شد که «بندیکت کامبربچ» برای بازی در نقش «استیون استرنج» بازمی‌گردد و «الیزابت اولسن» در نقش «اسکارلت ویچ» به او می‌پیوندد. وقایع سریال «وانداویژن» (WandaVision) به رویدادهای فیلم «دکتر استرنج ۲» منتهی خواهد شد و ماجرای تبدیل شدن «واندا ماکسیموف» به «اسکارلت ویچ» به تصویر کشیده می‌شود. «بندیکت وونگ» و «چیوتل اجیوفور» نیز به ترتیب برای بازی در نقش‌های وونگ و شخصیت شرور «کارل موردو» بازمی‌گردند.

ورایتی گزارش می‌دهد که در قسمت دوم «ریچل مک‌آدامز» در نقش همکار استرنج «کریستین پالمر» ظاهر نمی‌شود. شخصیت استرنج پس از فیلمی که در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت، در فیلم‌های «ثور: رگنراک»، «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و «انتقام‌جویان: آخر بازی» ظاهر شد.

قسمت دوم «مرد عنکبوتی» که در سال ۲۰۰۴ ساخته شد،‌ هنوز یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما دانسته می‌شود. بنابراین اضافه شدن ریمی به مارول برای طرفداران این گونه عناوین خوشایند خوهد بود. اولین قسمت «دکتر استرنج» ۲۳۲.۶ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۶۷۷.۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

«دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود. فیلم بعدی مارول «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) خواهد بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید