news-background
news-background

کارگردان فصل سوم «True Detective» از تیم سازنده جدا شد

«جرمی سالنیر» که یکی از اعضای تیم کارگردانی فصل سوم سریال «True Detective» بشمار می‌رود پروسه تولید را رها کرده است. بنا به گزارشات منتشر شده از سوی منابع خبری، این کارگردان بعد از ساخت دو اپیزود اول از فصل جدید سریال تیم سازنده را زودتر از موعد مقرر ترک کرده است. فصل سوم سریال بار دیگر با ساختاری آنتولوژیک و با گردهم آوری بازیگران سرشناس قرار است تا بازگشتی به ریشه‌های خود در فصل اول داشته باشد. فصلی که به لطف هنرنمایی «وودی هارلسون» و «متیو مک کانهی» توانست یکی از فاخرترین آثار تلویزیونی معاصر لقب گیرد. در فصل جدید این سریال بار دیگر نویسندگی برعهده «نیک پیزولاتو» می‌باشد که دو سال گذشته را صرف نگارش فیلمنامه این اثر کرده است. فیلمنامه ای که بنا به گفته مدیران HBO، بسیار بادقت و ظرافت نگاشته شده است. جرمی سالنیر در چند سال اخیر سابقه تولید آثاری چون «Blue Ruin»، «Green Room» را درکارنامه خود دارد و سال گذشته بود که به تیم کارگردانی فصل سوم پیوست.

صبح امروز طبق گزارش پایگاه خبری «ورایتی» با خبر شدیم که این کارگردان پروژه را رها کرده است و علت آن را برنامه شلوغ کاری خوانده است.کارگردان دیگر سریال یعنی «دنیل سکهایم» در مصاحبه جدید خود علت این اتفاق را چنین بیان نموده است:

جرمی سالنیر که در نقش کارگردان و تهیه کننده با تیم همکاری می کرد، بعد از ساخت دو اپیزود اول فصل سوم پروژه را به دلیل مشغله زیاد کاری رها کرد. این شخص در طول یکسالی که گذشت همراه با نیک پیزولاتو همراه بوده و اکنون بنا به دلیل گفته شده پروژه را ترک کرده است.

فصل سوم این سریال در تاریخ نامعلوم و در سال 2019 پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید