news-background
news-background

کارگردان «جنگ بی‌نهایت»: Venom بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست

وضعیت فیلم «ونوم» (Venom) استودیوی سونی که از چندگانه «مرد عنکبوتی» مشتق شده و پاییز امسال اکران می‌شود، ذهن هواداران را از مدت‌ها قبل به خود مشغول کرده است و بسیاری در پی دانستن این مسئله هستند که آیا این فیلم به دنیای سینمایی مارول متصل می‌شود یا نه. یکی از کارگردانان «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» چندی پیش بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار، تأیید کرده است که حوادث این فیلم در دنیای سینمایی مارول اتفاق نمی‌افتد.

در ماه‌های گذشته شایعاتی پیرامون حضور شخصیت «پیتر پارکر» یا مرد عنکبوتی با بازی «تام هالند» در فیلم «ونوم» به گوش می‌رسید، اما «جو روسو» یکی از کارگردانان «جنگ بی‌نهایت» اخیراً در یک جلسه پرسش و پاسخ در دبیرستانی در ایالت آیووا فاش کرده است که «ونوم» یک فیلم مستقل و جداگانه است.

وقتی از وی در مورد حضور «ونوم» در دنیای سینمایی مارول سؤال می‌شود، روسو پاسخ می‌دهد که «ونوم» به سونی تعلق دارد و این کاراکتر در این دنیا حضور نخواهد داشت. این مسئله البته چندان غافلگیر کننده نیست، چرا که قرارداد همکاری سونی و مارول برای آوردن «پیتر پارکر» به دنیای سینمایی مارول بود و سونی نیز اجازه می‌یافت از بعضی از شخصیت‌های مارول در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» استفاده کند. تا زمان پایان این قرارداد، سونی همچنان حق تمامی شخصیت‌های «مرد عنکبوتی» را در اختیار خواهد داشت.

بدین ترتیب «ونوم» و فیلم «نقره‌ای و سیاه» که طبق اعلام قبلی سونی در سال 2019 اکران می‌شود در انحصار سونی بوده و ارتباطی به دنیای سینمایی مارول نخواهند داشت. «ونوم» با بازی «تام هاردی»، «ریز احمد»، «میشل ویلیامز»، «جنی اسلیت»، «اسکات هیز»، و «رید اسکات» 5 اکتبر در آمریکا روی پرده می‌رود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید