news-background
news-background

«کارل ودرز» آغاز فیلمبرداری فصل سوم Mandalorian از ماه آینده را تأیید کرد

«کارل ودرز» ستاره سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ تأیید کرد که تولید فصل سوم از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. ودرز علاوه بر این تأیید کرده است که یکی از اپیزودهای فصل جدید را نیز کارگردانی خواهد کرد.

ودرز که در سریال نقش «گریف کارگا» را بازی کرده، در کنفرانس «استیل سیتی» ضمن گفت‌وگو در مورد فصل سوم «مندلوری» زمان شروع فیلمبرداری را تأیید می‌کند: «و حالا می‌خواهیم فصل سوم «مندلوری» را از ماه آینده آغاز کنیم. بله و بار دیگر جلوی دوربین خواهم رفت و دوباره کارگردانی خواهم کرد.»

پخش اولین سریال لایو-اکشن دنیای «جنگ ستارگان» پاییز سال ۲۰۲۰ آغاز و با استقبال منتقدین و مخاطبین مواجه شد. اگرچه دیزنی و لوکاس‌فیلم سریال‌های پرشمار دیگری برای «جنگ ستارگان»‌ را در دست ساخت دارد، اما «مندلوری» همچنان یکی از اولویت‌های آن‌هاست. نگارش فیلمنامه‌های فصل سوم سریال چند ماه پیش از پخش فصل دوم آغاز شده بود.

دیزنی با انتشار تیزری پخش نشدن فصل سوم «مندلوری» تا سال ۲۰۲۲ را ظاهراً تأیید کرده است. فیلمبرداری فصل دوم سریال اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز شد و یک سال بعد روی ایر رفت. بنابراین قسمت‌های جدید این مجموعه ممکن است پاییز سال ۲۰۲۲ آماده پخش از دیزنی+ باشد.

«پدرو پاسکال» بازیگر نقش اول «مندلوری» در حال بازی در سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) اچ‌بی‌او است. اما این بازیگر اغلب کلاه‌خودی به سر دارد و همین ویژگی به بدلکاران امکان می‌دهد به جای او مقابل دوربین بروند. پاسکال پیش‌تر تأیید کرده بود که در بسیاری از صحنه‌های فصل اول نقش‌آفرینی نکرده است.

لوکاس‌فیلم اوایل فوریه اعلام کرد که «جینا کارانو» را به دلیل ارسال پست‌های جنجالی در شبکه‌های اجتماعی اخراج می‌کند و تمایلی به همکاری با او ندارد. کارانو جمهوری‌خواه بودن در ایالات متحده را به یهودی بودن در آلمان نازی تشبیه کرد. این بازیگر در دو فصل اول «مندلوری» نقش «کارا دیون» را بازی کرد. لوکاس‌فیلم اخیراً تأیید کرده است که بازیگر دیگری برای نقش کارانو انتخاب نخواهد شد.

سال گذشته گزارش شد که «مندلوری» دیزنی+ پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی سال ۲۰۲۰ به شکل غیرقانونی لقب گرفت. این سریال که داستان‌هایی در دنیای «جنگ ستارگان» روایت می‌کند، سرانجام بالاتر از «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) قرار گرفته که چند سال صدرنشین بود.

اسپین‌آف «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett)، «رنجرهای جمهوری جدید» (The Rangers of the New Republic)، «آسوکا تانو» (Ahsoka Tano)، سریال «لاندو کلاریسیان» (Lando Calrissian)، «کسیان آندور» (Cassian Andor) با بازی «دیه‌گو لونا»، «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) با بازی «یوان مک‌گرگور» و «هیدن کریستنسن» در نقش «دارث ویدر»، و «اکولایت» (The Acolyte) از جمله سریال‌های لایو-اکشن دیزنی و لوکاس‌فیلم برای سال‌های آینده خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید