news-background
news-background

«کاترین هان» امیدوار به بازگشت WandaVision: «از فرجام «آگاتا» ناراضی نیستم»

هان امیدوار است که قسمت پایانی فصل اول «وانداویژن» آخرین بازی او در نقش «آگاتا هارکنس» نباشد.

 

«کاترین هان» از فرجام شخصیت «آگاتا هارکنس» در سریال «وانداویژن» (WandaVision) شبکه‌ی دیزنی+ راضی است. او در مصاحبه با «نیویورک تایمز» به قسمت پایانی سریال که با گرفتار شدن آگاتا در شهر «وست‌ویو» به دست «واندا/اسکارلت ویچ» با بازی «الیزابت اولسن» به پایان رسید، واکنش نشان داده است. هان این رقم خوردن چنین سرنوشتی برای آگاتا را بدترین اتفاق ممکن برای او نمی‌داند.

هان می‌گوید: «راستش فکر نمی‌کنم که در نهایت برایش اهمیتی داشته باشد. او نیازمند این است که مدتی آرام بگیرد. بسیار بی‌قرار بوده. به نظر من او برای مدتی بسیار بسیار دراز به‌شدت تنها بوده. از داشتن همنشین لذت می‌برد – پست‌چی را دوست دارد، رالف را دوست دارد، داتی را دوست دارد. فکر می‌کنم در واقع بدش نمی‌آید که با آسودگی بنشیند و مافین و لاته‌ای بخورد.»

هرچند هان از سرنوشت شخصیت آگاتا راضی است، اما اضافه می‌کند: «در پایانش به‌شدت احساس کردم که احتمال برخورد دوباره‌ی ما وجود دارد – اینکه او در آغوش من سقوط می‌کند و ما با هم به پرواز درمی‌آییم، اتفاقی که آرزو می‌کنم روی داده بود...»

با مستقر شدن آگاتا در «وست‌ویو» درها برای بازگشت او به «دنیای سینمایی مارول» در هر مقعطی باز خواهد ماند. هان با این حال نمی‌داند که بازگشت او رقم می‌خورد یا نه: «هیچ نمی‌دانم. اجازه نمی‌دهند اطلاعاتی فاش شود. تمایل دارم [به «دنیای سینمایی مارول» برگردم.] حالا که طعمش را چشیده‌ام، فکر می‌کنم که واقعاً دوستش دارم.»

فصل اول «وانداویژن» در قالب ۹ اپیزود از دیزنی+ پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید