news-background
news-background

چهار سریال فرعی از «بازی تاج‌وتخت» در دست تولید

درحالی‌که به 16 جولای و آغاز پخش فصل هفتم سریال «بازی تاج‌وتخت» نزدیک می‌شویم، شبکه‌ی کابلی HBO پنجشنبه شب اعلام کرد که استودیو برای توسعه‌ی دنیای سریال با چهار نویسنده قرارداد امضاء کرده است. نویسندگان «مکس بورنستاین» (کونگ: جزیره‌ی جمجمه)، «جین گلدمن» (کینگزمن: دایره‌ی طلایی، مردان ایکس)، «برایان هالگلند» (محرمانه لس انجلس)، و «کارلی ورای» (مدمن)، هریک با نظارت مستقیم «جورج آر. آر. مارتین» نویسنده‌ی «نغمه‌ی یخ و آتش» بر روی چهار سریال فرعی (اسپین‌آف) جداگانه کار می‌کنند. مارتین به همراه «دن وایس» و «دیوید بنیاف» نویسندگان فعلی «بازی تاج‌وتخت» به عنوان تهیه کننده نیز مسئولیت‌هایی برعهده خواهند گرفت.

شبکه‌ی HBO از افشای اطلاعات جزئی سریال‌ها خودداری کرده و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده است که این چهار سریال هر کدام «زمان‌های متفاوتی از جهان وسیع و غنی مارتین را به تصویر می‌کشند.» مارتین سپتامبر گذشته در مراسم امی فاش کرده بود که «هزاران صفحه تاریخ از هرآنچه که به شکل‌گیری وستروس و «بازی تاج‌وتخت» انجامید [در ذهن] دارم، بنابراین به نوشتن ادامه خواهم داد.» سریال در حال حاضر مملو از کاراکترهایی است که گذشته و آینده‌ی آنان مبهم و نامعلوم است و می‌تواند دست‌مایه‌ی سریال‌های جدیدی قرار بگیرد. ما هنوز نمی‌دانیم که چه تعداد از این پروژه‌ها به تلویزیون راه پیدا خواهند کرد، اما از آنجا چهار نویسنده برای کار بر روی چهار ایده‌ی مختلف استخدام شده، باید انتظار داشته باشیم که دست کم یکی از آن‌ها سفارش ساخت بگیرد.

«بازی تاج‌وتخت» با میانگین 26 میلیون بیننده‌ی برای فصل ششم، پربیننده‌ترین سریال شبکه به شمار می‌رود، بنابراین جای تعجب نیست اگر ببینیم مسئولان شبکه برای تولید سریال دیگری با همین مضمون پیش از پایان سریال به تکاپو افتاده باشند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید