news-background
news-background

مدیر استودیوی مارول پاسخ می‌دهد که چرا نویسندگان سریال WandaVision نقش Doctor Strange را حذف کردند؟

آگهی‌های بازرگانی سریال «وانداویژن» در ابتدا قرار بود پیام‌هایی از سوی واندا به «دکتر استرنج» باشد.

 

«پل بتنی» بازیگر نقش «ویژن» در سریال «وانداویژن» (WandaVision) خودش را به دردسر انداخت وقتی که در طول پخش فصل او وعده داد یک شخصیت «غافلگیرکننده» در اپیزودهای بعدی ظاهر خواهد شد، اما کاشف به عمل آمد که این شخصیت نسخه دیگری از «ویژن» با بازی خودش است.

پیش از آنکه بتنی چنین ادعایی کند، هواداران در مورد اینکه آن شخصیت موعود چه کسی می‌تواند باشد در خیال خود گمانه‌زنی‌ها کردند. یکی از پیش‌بینی‌ها «دکتر استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ» بود چرا که پیش از آن تأیید شده بود «واندا ماکسیموف» با بازی «الیزابت اولسن» مستقیماً به فیلم «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange and the Multiverse of Madness) پیوند می‌خورد. این بود که هواداران تصور کردند قسمت پایانی «وانداویژن» مقدمه این پیوند را می‌چیند. اما این دقیقاً چیزی است که «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول و گروه نویسندگان قصد داشتند از آن اجتناب کنند.

فایگی به‌تازگی در مصاحبه با مجله «رولینگ استون» تأیید کرده است که قرار بوده «دکتر استرنج» در قسمت پایانی «وانداویژن» ظاهر شود. آگهی‌های بازرگانی نوستالژیک سریال که ابتدا حکم پیام‌هایی را داشته که واندا برای «دکتر استرنج» ارسال می‌کند وقتی که او «قصد داشته از دنیای ساختگی سیت‌کام‌-گونه خود بیرون آید.» کامبربچ قرار بوده در اپیزود پایانی ظاهر شود و مارول حتی با این بازیگر قرارداد منعقد می‌کند. اما برای اینکه یک شخصیت مرد نجات‌بخش واندا نباشد و او به تنهایی از آن وضع خلاص شود این برنامه لغو شده است.

فایگی می‌گوید: «بعضی ممکن است بگویند:‌ «خیلی جذاب می‌شد اگر دکتر استرنج را می‌دیدیم» اما در آن صورت قصه از واندا منحرف می‌شد. ما نمی‌خواستیم پایان سریال تبلیغی برای فیلم بعدی باشد – [به شکلی که بگوییم:] مرد سفیدپوست ما از راه رسید: «اجازه بده به شما نشان دهم چطور باید از قدرت استفاده کرد.»»

در قسمت پایانی «وانداویژن»، واندا به تنهایی و بدون کمک گرفتن از شخصیت دیگری، چه مرد چه زن به «اسکارلت ویچ» بدل شد، هرچند به صورت غیرمستقیم توصیه‌هایی از «آگاتا هارکنس» شنید.

فیلم «دکتر استرنج ۲» قرار است ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ در آمریکا اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید