news-background
news-background

چرا تصویر تماماً زنانه از بازیگران Avengers: Endgame باعث رنجش هواداران شد؟

[هشدار: حاوی اسپویلر از فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی»]

یکی از پرشورترین لحظات «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) صحنه‌ی نبرد با «تانوس» و ارتش اوست. در آن گیر و دار، وقتی «کاپیتان مارول» (بری لارسن) ناگهان «دستکش بی‌نهایت» را در اختیار می‌گیرد و برای دور نگه‌داشتن آن از دسترس «تانوس» (جاش برولین) به کمک نیاز دارد، «اسکارلت ویچ» (الیزابت اولسن)، «گامورا» (زوئی سالدانا)، «پپر پاتس» (گوئینت پالترو)، «اوکویه» (دانای گوریرا)، «مانتیس» (پام کلمنتیف)، «زنبورک» (اوانجلین لیلی)، «شوری» (لتیشا رایت)، «والکیری» (تسا تامپسون) و «نبولا» (کارن گیلان» همگی به یکباره برای یاری او پدیدار می‌شوند.

بنابراین تعجبی نداشت که مارول به همین مناسبت تصویری از بازیگران زن در حین فیلمبرداری در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. با این حال، این عکس موجب ناراحتی و رنجش هواداران مارول شده و آنان را احساساتی کرده چرا که «اسکارلت جوهانسون» به عنوان اولین ابرقهرمان زن «دنیای سینمایی مارول» در آن غایب است. البته علت غیبت او روشن است. «بیوه‌ی سیاه» در «آخر بازی» برای به دست آوردن «سنگ روح» در «ورمیر» جان خود را فدا می‌کند. بازیگرانی‌ که باید از غیبتشان ناراحت شد «کوبی اسمالدرز» و «تسا تامپسون» هستند که شخصیت‌هایشان در «دنیای سینمایی مارول» همچنان زنده‌اند.

برادران روسو کارگردانان «آخر بازی» به تازگی در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» اعتراف می‌کنند که صحنه‌ی یاد شده در حین فیلمبرداری مجدد اضافه شده است، هرچند مدت زیادی را صرف یافتن راهی برای خلق لحظه‌ای شبیه به این کرده‌ بودند:‌ «یکی از ایده‌هایی بود که از مدت‌ها قبل در ذهن ما وجود داشت، و شاید نسخه‌های مختلفی از آن را اینجا و آنجا سراسر قصه امتحان کردیم، اما این نسخه به صورت خاص با روایت سازگاری داشت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید