news-background
news-background

واکنش بازیگر سریال Daredevil به شایعه دیده شدنش در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

«چارلی کاکس» ستاره سریال «دردویل» (Daredevil) به شایعه نقش‌آفرینی در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) مارول و سونی واکنش نشان داد. بسیاری از هواداران گمانه‌زنی می‌کنند که کاکس در اولین تریلر «راهی به خانه نیست» دیده شده اما این بازیگر اطمینان می‌دهد که در مقابل «تام هالند» بازی نکرده است.

کاکس به «کامیک‌بوک» می‌گوید: «می‌توانم به شما قول دهم که آن بازوها مال من نبودند.» او پیش‌تر به همین نشریه گفته بود: «این شایعات را نشنیده بودم، اما قطعاً ربطی به «دردویل» من ندارد. من در پروژه مشارکتی نکرده‌ام. اگر «دردویل» باشد نسخه من نیست. بازیگر دیگری است.»

پاییز سال گذشته «کلایدر» و «هالیوود ریپورتر» گزارش دادند که «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در «مرد عنکبوتی ۳» نقش نسخه‌های دیگری از «پیتر پارکر» را در کنار «تام هالند» ایفا خواهند کرد. اولین تریلر «راهی به خانه نیست» بازگشت «دکتر اختاپوس» با بازی «آلفرد مولینا» را تأیید کرد و وعده داد که نسخه‌ای از شخصیت «گابلین سبز» که احتمالاً نقش آن را «ویلم دافو» بازی می‌کند به این دنباله بازمی‌گردد.

«راهی به خانه نیست» با طول ۱۵۰ دقیقه طولانی‌ترین فیلم «مرد عنکبوتی» در «دنیای سینمایی مارول» خواهد شد. «بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) دو ساعت و ۱۳ دقیقه و «دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) حتی کوتاه‌تر از آن و دو ساعت و ۹ دقیقه بودند. تریلری که سونی هفته گذشته منتشر کرد پس از ۲۴ ساعت با ۳۵۵.۵ میلیون بیننده رکورد تریلر «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) را شکست و پربیننده‌ترین تریلر تاریخ سینما لقب گرفت.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید