news-background
news-background

«چارلی هیتون» ستاره Stranger Things: مسیر «رابرت پتینسون» را دنبال می‌کنم

هیتون قصد دارد مانند «رابرت پتینسون» با بازی در پروژه‌های مستقل فیلمسازان مؤلف روی آورد.

«چارلی هیتون» در دل داستان «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های دنیا قرار دارد، جایی که در نقش «جاناتان بایرس» بازی می‌کند. این بازیگر ۲۶ ساله در هر سه فصل سریال محبوب نت‌فلیکس ظاهر شده و در حال حاضر فصل چهارم را فیلمبرداری می‌کند. هیتون به‌ واسطه‌ی بازی در نقش یک شخصیت تک‌رو برای بازی در نقش یک شخصیت تک‌روی دیگر در فیلم «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutant با لینک مستقیم) ظاهر خواهد شد. او به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی GQ می‌گوید بازی در این نوع شخصیت در سریال نت‌فلیکس برای چند سال موجب شد در پیوستن به اسپین‌آف «اکس-من» تردید کند.

هیتون می‌گوید: «تو را به یک شکل تصور می‌کنند، و باید به عنوان بازیگر به همین شکل ادامه دهی. آیا تمایل دارم که در این نقش متفاوت و شخصیت منزوی را بازی کنم؟ بله تمایل دارم. توانایی‌اش را دارم – اما نقش‌های دیگر را هم می‌توانم بازی کنم. مهم این است که اعتماد مردم را جلب کنی و آن‌ها ثابت کنی که توانایی‌اش را داری.»

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هیتون می‌گوید «رابرت پتینسون» را برای خلاصی از نقش خود در «چیزهای عجیب» الگو قرار خواهد داد. پتینسون بازیگری بود که با چندگانه‌ی «گرگ و میش» (The Twilight) به شهرت رسید و به ستاره تبدیل شد، سپس ترجیح داد که از بلاک‌باسترها فاصله بگیرد و برای فیلمسازان مؤلفی مانند «کلر دنی»، «برادران سفدی»، «دیوید کراتنبرگ»، «دیوید میشد» و سایرین بازی کند. پتینسون بار دیگر به بازی در فیلم‌های پرخرج روی آورده و قرار است در فیلم‌های «باور» (Tenet) به کارگردانی «کریستفر نولان» و «بتمن» (The Batman) ساخته‌ی «مت ریوز» نقش‌آفرینی کند.

هیتون در پاسخ به این پرسش که دوست دارد کدام بازیگر را الگو قرار دهد می‌گوید: «در شرایطی نیستم که بخواهم بگویم: «دوست دارم رابرت پتینسون باشم.» اما دیدم که او از نقش بزرگ خود [در چندگانه‌ی «گرگ و میش»] رها شد، و انتخاب‌های بسیار جالبی داشت. «فانوس دریایی» را بازی کرد و «اوقات خوش» را. حالا به سراغ بازی در نقش «بتمن» رفته اما فکر می‌کنم که او همکاری با کارگردانان ستایش‌شده‌ای را برگزید و من برای او احترام زیادی قائلم.»

هیتون از هم‌ اکنون الگوبرداری از دوران بازیگری پتینسون را از سر گرفته و قرار است در قسمت دوم «یادگار» (The Souvenir Part II) به کارگردانی «جوانا هوگ» بازی کند. ستاره‌ی «چیزهای عجیب» یک هفته برای کارگردان «یادگار» جلوی دوربین رفت و مهارت‌های بازیگری خود را به رخ کشید. فیلمنامه‌ی هوگ برای یکی از صحنه‌های فیلم شامل توصیف کلی یک لحظه است، اما او دوربین خود را مستقر می‌سازد و کشف دیالوگ‌ را به بازیگران می‌سپارد.

هیتون در مورد بازی در فیلم هوگ می‌گوید: «وقتی که فیلمبرداری تمام می‌شود با خود می‌گویی عجب، چقدر احساس سرزندگی داشت. باور نمی‌کنم موفق شده باشم. سپس روزهای بعد به همین شکل ادامه پیدا می‌کند و پیش از فیلمبرداری وحشت‌زده می‌شوید.»

«یادگار بخش ۲» در سال ۲۰۲۰ توسط A24 عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۱۹

شخصیت و تیپش شبیه رحیم نوروزیه

نمایش اسپویل