news-background
news-background

کارگردان «جان ویک» از احتمال بازگشت واچوفسکی‌ها برای قسمت چهارم «ماتریکس» می‌گوید

«ماتریکس» آخرین بار در سال ۲۰۰۳ با «انقلاب‌های ماتریکس» به سینما آمده است.

آیا «لانا» و «لیلی واچوفسکی» آماده‌ی بازگشت برای کارگردانی قسمت چهارم «ماتریکس» (The Matrix) می‌شوند؟ هیچ گزارش رسمی در این زمینه منتشر نشده اما «چاد استالسکی» کارگردان «جان ویک» در مصاحبه با «یاهو» می‌گوید برنامه از این قرار است. مارس سال ۲۰۱۷ گزارش شده بود که برادران وارنر به دنبال ریبوت «ماتریکس» با «مایکل بی. جوردن» سیاهپوست در نقش اصلی است. واچوفسکی‌ها در آن زمان به پروژه ملحق نشدند اما بنابر گفته‌های استالسکی این اتفاق می‌تواند رخ دهد.

استالسکی به «یاهو» می‌گوید: «بسیار خوشحالم که واچوفسکی‌ها تنها یک فیلم «ماتریکس» نمی‌سازند، بلکه این دنیای دوست‌داشتنی را توسعه می‌دهند. و درصورتی که در حد آنچه تاکنون انجام داده‌اند باشد، کافی است با من تماس بگیرند [و بگویند:] «هی، تمایل داریم تو بدل کار فیلم باشی» و من می‌روم و احتمالاً با ماشین زیر گرفته می‌شوم.»

استالسکی می‌گوید از بازگشت واچوفسکی‌ها به عنوان کارگردان فیلم قاطعانه سخن نمی‌گوید، اما به هواداران اطمینان خاطر می‌دهد که لانا و لیلی در خلق دنباله‌ی این چندگانه‌ی محبوب نقش خواهند داشت.

کارگردان «جان ویک» در پاسخ به این پرسش که آیا واچوفسکی‌ها در توسعه‌ی فیلم نقش خواهند داشت یا نه می‌گوید: «بله، در ضمن اگر از من کمک بخواهند، در حال هر کاری که باشم به سویشان می‌شتابم.»

استالسکی در سه‌گانه‌ی «ماتریکس» به عنوان بدلکار با واچوفسکی‌ها همکاری کرد و از آن پس با چندگانه‌ی «جان ویک» شناخته می‌شود. او این فیلم را به همراه «کیانو ریوز» ستاره‌ی «ماتریکس» جلوی دوربین برد. «ماتریکس» در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و به سبب جلوه‌های ویژه‌ی پیشرفته‌اش به یک بلاک‌باستر انقلابی تبدیل شد. قسمت اول فیلم چهار اسکار تصاحب کرد و ۴۶۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. دو دنباله‌ی بعدی، «ماتریکس: بارگذاری مجدد» (The Matrix Reloaded) و «انقلاب‌های ماتریکس» (The Matrix Revolutions) هر دو در سال ۲۰۰۳ روی پرده رفتند. هنوز مشخص نیست که قسمت بعدی «ماتریکس» یک پیش‌درآمد است یا حوادث آخرین قسمت را پی می‌گیرد.

به روز رسانی: نماینده‌ی «چاد استالسکی» در مصاحبه با «اسلش‌فیلم» می‌گوید گزارش «یاهو» دقیق نبوده و گفته‌های او در مورد سناریویی فرضی است که احتمال مشارکت واچوفسکی‌ها در آن می‌تواند وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۵۹

و احتمالا اندفعه کارکتر نئو را یک زن سیاه پوست بازی خواهد کرد و گند زده می شود به تمام خاطرات خوب ما با این فیلم.

نمایش اسپویل
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۳۶

داداش، نئو در قسمت سوم مُرد.

نمایش اسپویل