news-background
news-background

«چادویک بوزمن» برای دنباله Black Panther به صورت دیجیتال بازآفرینی نخواهد شد

«چادویک بوزمن» ستاره‌ی فیلم «پلنگ سیاه» (دانلود فیلم Black Panther با لینک مستقیم) تابستان گذشته درگذشت، در حالی که کسی از بیماری او تا روزی که از دنیا رفت آگاهی نداشت. مارول برای ساختن دنباله‌ی «پلنگ سیاه» باید چه می‌کرد و هواداران چگونه باید فقدان بوزمن را می‌پذیرفتند؟ اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اخیراً این شایعه در فضای مجازی منتشر شده که مارول در نظر دارد با استفاده از تصاویر دیجیتال بوزمن را در ابتدای دنباله بازآفرینی کند به‌گونه‌ای که راه برای معرفی بازیگر دیگر هموار شود. اما «ویکتوریا آلونسو» یکی از مدیران استودیوی مارول در مصاحبه با «کلارین» تأکید کرده است که چنین اقدامی صورت نخواهد گرفت.

آلونسو می‌گوید: «نه. تنها یک چادویک وجود دارد، و او دیگر در بین ما نیست. شاه ما، متأسفانه، در زندگی واقعی جان سپرده، نه فقط در دنیای خیال، و ما در حال تأمل بر روی این مسئله‌ایم که چگونه به داستان بازگردیم و برای گرامی‌داشت رویدادی چنین غیرمنتظره، دردناک و غم‌انگیز واقعاً چه باید کرد.»

در حالی که هواداران مارول در این خصوص گمانه‌زنی می‌کنند که شخصیت «شوری» با بازی «لتیشا رایت» یا «ام‌باکو» با بازی «وینستون دوک» می‌توانند همچون کتاب‌های مصور جانشین «تی‌چالا» شوند، اما به نظ می‌رسد که مارول هنوز در حال بررسی گزینه‌هاست.

آلونسو اضافه می‌کند: «باید به دقت فکر کنیم در مورد اینکه می‌خواهیم چه کنیم و چگونه انجامش دهیم، و فکر کنیم به اینکه چطور باید از این چندگانه تجلیل کنیم.»

لوکاس‌فیلم نیز اظهارات مشابهی در مورد «کری فیشر» بیان کرد و در نهایت برای «ظهور اسکای‌واکر» (The Rise of Skywaker) از تصاویری دیده نشده از فیلم «آخرین جدای» (The Last Jedi) استفاده کرد. در عمل بازآفرینی روی نداد اما تغییرات بسیاری در آن تصاویر به جا مانده از او صورت گرفت تا به داستان مرتبط شود.

«پلنگ سیاه ۲» در حال حاضر قرار است ۶ می سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما دور از انتظار نیست که مارول و دیزنی پخش فیلم را حتی یک سال به تعویق بیندازند تا فیلمنامه را بازنویسی کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید