news-background
news-background

Luca: پیکسار اولین اطلاعات از فیلم اریجینال بعدی خود را فاش کرد

فیلم انیمیشن اریجینال بعدی استودیوی پیکسار «لوکا» (Luca) نام خواهد گرفت. این فیلم داستانش در ایتالیا روی می‌دهد تابستان سال آینده در آمریکا اکران می‌شود.

«انریکو کاساروسا» که فیلم کوتاه «ماه» (دانلود فیلم La Luna با لینک مستقیم) را ساخته، «لوکا» را کارگردانی خواهد کرد. تاریخ اکران این فیلم در سالن‌های سینما ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. دیزنی اولین اطلاعات از این پروژه را پنجشنبه ۳۰ ژوئیه به اشتراک گذاشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کاساروسا می‌گوید: «این یک داستان عمیقاً شخصی برای من است، نه تنها به این علت که قصه در «ریورای ایتالیا» جایی که در آن بزرگ شده‌ام روی می‌دهد، بلکه به سبب مضمون دوستی در فیلم. دوستی‌های دوران کودکی اغلب مسیر کسانی که می‌خواهیم باشیم را مشخص می‌کنند و آن پیوندها است که در دل داستان «لوکا» قرار گرفته. بنابراین علاوه بر زیبایی و دلربایی سواحل ایتالیا، در فیلم ما یک ماجراجویی تابستانی فراموش‌نشدنی وجود دارد که «لوکا» را دگرگون می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

داستان «لوکا» در مورد پسر جوانی است که در «ریورای ایتالیا» سکونت دارد و به همراه دوست جدیدش ماجراجویی‌هایی را تجربه می‌کند. او به زودی متوجه می‌شود هیولایی است که از دنیای زیر آب آمده و پس از کشف حقیقت در مورد هویت واقعی‌اش، پیوند دوستی خود را در معرض خطر می‌بیند. صداپیشگان فیلم هنوز معرفی نشده‌اند.

پیکسار پیش از «لوکا» باید فیلم «روح» (دانلود فیلم Soul با لینک مستقیم) را ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران کند. دیزنی قرار بود این فیلم را تابستان امسال روی پرده ببرد اما با بسته‌ شدن سالن‌های سینما نمایش آن با تأخیر مواجه شد. این استودیو اوایل سال ۲۰۲۰ فیلم انیمیشن «به‌پیش» (دانلود فیلم Onward با لینک مستقیم) را اکران کرد، اما ویروس کرونا اجازه‌ی ماندن فیلم روی پرده را نداد و در نهایت فروش ۱۰۰ میلیون دلاری برای آن به ثبت رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید