news-background
news-background

«پیمان معادی» در پرخرج‌ترین فیلم نت‌فلیکس با «رایان رینولدز» همبازی شد

شبکه‌ی اینترنتی نت‌فلیکس روز چهارشنبه اعلام کرد که «ملانی لوران» بازیگر فرانسوی «حرامزاده‌های پست» و «پیمان معادی» به فیلم «شش زیرزمینی» (6 Underground) به کارگردانی «مایکل بی» پیوستند. فیلمبرداری این فیلم از اواخر آگوست کلید می‌خورد.

لوران بیشتر با نقشی که در سال ۲۰۰۹ فیلم «حرامزاده‌های پست» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» بازی کرد شناخته می‌شود. دیگر فیلم‌های انگلیسی زبان او شامل «دشمن» به کارگردانی «دنیس ویلیوو» و «مبتدیان» ساخته‌ی «مایک مایل» می‌شود. وی اخیراً در مقابل بازیگر فرانسوی برنده‌ی اسکار «ژان دوژاردن» در فیلم کمدی فرانسوی زبان «بازگشت قهرمان» نقش‌آفرینی کرده است. لوران به زودی باید در کنار «اسکار آیزک» و «بن کینگزلی» در فیلم انگلیسی زبان «عملیات نهایی» که درامی است به کارگردانی «کریس واتز»  براساس یک داستان واقعی، جلوی دوربین برود.

معادی نیز که با بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» در هالیوود شناخته شد، و نقشی در مینی‌سریال «شبِ» (The Night of) و فیلم «کمپ ایکس-ری» داشت، قبلاً در فیلم «۱۳ ساعت» سابقه‌ی همکاری با بی را داشته است. به این ترتیب معادی در فیلم «شش زیرزمینی» با «رایان رینولدز» همبازی می‌شود.

می گذشته اعلام شده بود که نت‌فلیکس برای این فیلم ۱۵۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد. این رقم برای سرویس نت‌فلیکس یک رکورد تازه محسوب می‌شود. این رکورد پیش از این به فیلم ۹۰ میلیون دلاری «درخشان» با بازی «ویل اسمیت» اختصاص داشت.

«کوری هاکینز»، «آدیرا آریونا»، «مانوئل گارسیا روفو»، «بن هاردی» و «دیو فرانکو» پیش از این به این پروژه ملحق شده بودند. این فیلم در سال ۲۰۱۹ از طریق نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۵۱

باریکلا ! فیلم کمپ ایکس-ری واقعا دوست داشتنی بود. سریال "آن شب" هم با وجود نقش محدودی و حضور کمرنگ پیمان معادی یه فیلم خیلی زیبا و قابل تأمل بود. اگه دقت کرده باشید گریم پیمان معادی تو تمام فیلم هایی که اون ور بازی کرده مشابه گریمش تو "جدایی نادر از سیمین" بوده. شاید تو فیلم جدید با گریم جدیدی ببینیمش

نمایش اسپویل
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۵

واقعا برامون جای افتخار داره حضور در کنار رایان رینولدز واقعا بزرگه.

نمایش اسپویل