news-background
news-background

پیش نمایش کتاب داستان کمیک جدید "Batman V Superman"

شمارش معکوس شروع شده است.چیزی در حدود 1 ماه تا اکران فیلم "Batman V Superman: Dawn of Justice" زمان باقی مانده وهمه منتظریم تا حال و هوای جدیدی از 2 ابرقهرمان خود کسب کنیم.به همین دلیل خیلی از طرفداران به شدت پیگیر اخبار هستند،کوچکترین خبری را دریافت کرده ومنتشر میکنند و سعی میکنند دیگران را با خبرهای خاص خود هیجان زده و سورپرایز کنند.

در دو تریلر اول این فیلم کمپانی سازنده سعی در ترقیب مردم داشت وبا ارائه بخش هایی از داستان فیلم،برخی از موضوعات را لو داد؛تا از این طریق بازاریابی خوبی داشته باشد وافراد زیادی را جذب داستان کند؛که البته این موضوع برای خیلی از طرفداران بسیار ناخوشایند بود و اعتراض خیلی از افراد را برانگیخت.اما اکنون روال و روند کاری تیم سازنده تغییر پیدا کرده است؛تریلرها خیلی با دقت بیشتر ارائه میشوند و بیشتر سعی در تکرار نمایش های قبلی دارند،طوری که میتوانید در اخرین تریلر رسمی تقریبا تکرار تمام تیزرهای قبلی به صورتی جذاب را مشاهده کنید.پس از اخرین تیزر اصلی و در کنار تیزرهای تبلیغاتی خیلی از طرفداران سعی درچینش پازلی داستان کرده وبخش هایی از داستان را به گفته خود لو میدهند و بازار را به نحوی گرم کرده اند؛در کنار این اسپویلرها و خبرها امروز برای شما 4 صفحه از کتاب داستان کمیک "Batman V Superman" این فیلم را اماده کرده ایم که درادامه خواهید دید.

مدتی قبل قرارشد "DC Comics" کتاب های داستانی مصوری درباره "Batman V Superman" منتشر کند و اکنون 4 صفحه اول یکی از داستان ها با نام "Upstairs/Downstairs" را توسط Yahoo! Movies  منتشر کرده اند که در ادامه میتوانید ان ها را مشاهده کنید .

Batman-V-Superman-Prequel-Comic-Book-Cover

Batman-V-Superman-Prequel-Comic-Book-Bruce-Wayne

Batman-V-Superman-Prequel-Comic-Book-Man-of-Steel

Batman-V-Superman-Prequel-Comic-Book-Alfred

بر اساس انچه از این چند صفحه داستان بر می اید،نکته جدیدی از انچه در فیلم پیش رو  رخ  خواهد داد دیده نمیشود؛جز این موضوع که در زمان رونمایی از مجسمه سوپرمن،بروس وین در حال انجام چه کاری بوده است؛که البته به داستان فیلم اخیر زیاد مرتبط نیست.در این بین باید به طرفداران بتمن قدیمی گفت بهتر است خود را برای مشاهده خلاف انچه انتظار داشته اید اماده کنید.بتمن فیلم جدید با بتمن های قبل فرق دارد؛داستان این فیلم بتمنی را حکایت میکند که مدت 20 سال است از شهر خود حفاظت کرده است.دوران سختی را پشت سرگذاشته است؛خیلی از طرفداران و افراد کمک دست خود را از دست داده است و اکنون شاهد نابودی زحمت 20 ساله خود با فاجعه Man of Steel است.

Batmobile1

به هر حال طرفداران همچنان باید منتظر باشند تا زمانی که کتاب دیجیتالی و داستانی "Batman V Superman" که وعده داده شده است اماده و منتشر شود تا بینندگان بتوانند قبل از دیدن داستان برخی از انتظارات خود را در صفحات مصور ببینند.کتاب مدکور توسط کریستوس گیج نوشته،داستان نویسی توسط جو بنت،سیاه نویسی توسط سیان پارسون و تبدیل به تصاویر رنگی توسط استودیو Hi-Fi شده است و برای دانلود در تاریخ 29 فوریه در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که بسته پک های ترکیبی کمدی خانوادگی مربوطه به Doritos را در  Walmart خرید کرده اند. (فیلم‌های روز دنیا را در وب سایت 30nama تماشا کنید. برای اینکار بر روی دانلود فیلم با لینک مستقیم کلیک کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید