news-background
news-background

پیش نمایش جدید از "ASSASSIN'S CREED" را ببینید

تقریبا نزدیک به یک دهه میشود که شرکت یوبی سافت هر سال بازی جدیدی از فرانچایز "ASSASSIN'S CREED" را منتشر میکرد؛در چند نسخه اخیر میزان رضایت کاربران از این نسخه بسیار کم شده بود و به همین دلیل و البته جهت ایجاد تغییر و تحولاتی یوبی سافت امسال دست از ارائه نسخه جدید فرقه اساسین برداشته است؛اما علاقه زیاد این شرکت به این فرانچایز و نگاه خاصی که به ان دارد مانع از یک سورپرایز برای این عنوان شد.

در کنفرانس بین المللی E3 که چند روز پیش برگزار شد،یوبی سافت به جای معرفی نسخه جدید بازی،فیلم فرقه اساسین را زونمایی کرد.اگرچه این معرفی زیاد تازه و جدید نبود اما در نمایشی که تهیه شده بود تقریبا بیننده را به دنیای اساسین اشنا میکرد.این نمایش که شامل یک تریلر جدید، نماهایی از پشت صحنه و مصاحبه‌ای با "مایکل فسبندر" میشود.

این نمایش با این‌که چیز جدیدی از فیلم در اختیار نمی‌گذارد اما به خوبی کسانی را که با بازی آشنا نیستند وارد فضا و داستان سری می‌کند. فسبندر در نقش "Callum Lynch" در فیلم حضور دارد و در فیلم به قرن پانزدهم می‌رود تا به عنوان یک قاتل به فعالیت بپردازد؛ در این بین اون با تمپلارها در زمان حال به مشکل می‌خورد و نمی‌تواند به راحتی ماموریت‌اش را انجام دهد.

کارگردان فیلم، آقای "Justin Kurzel"درباره این فیلم اینگونه میگوید :


به نظرم فرقه اساسین از طرح و ایده‌ای بسیار عمیق بهره‌مند است؛ این ایده که شما به گذشته بروید و در نقش اجداد خود فعالیت کنید خیلی خاص میباشد.

با توجه به افت شدید کیفیت و داستان پردازی سری بازی های "ASSASSIN'S CREED" یا شاید هم تکراری شدن روال همیشگی،از گوشه و کنار حرف هایی به گوش میرسد که شاید فیلم  فرقه اساسین یک عنوان موفق نباشد.با این حال باید منتظر ماند و دید.در پایان شما را به دیدن این پیش نمایش دعوت میکینم.

مشاهده در اپارات

 

مشاهده در یوتیوب

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید