news-background
news-background

پیش‌درآمد Furiosa بزرگ‌ترین فیلم تولید شده در استرالیا خواهد بود؛ داستان فیلم «در طول چند سال» روی می‌دهد

«جرج میلر» وعده داده است که فیلم «فیوریوسا» هم اثری یکه و هم تجربه‌ای شبیه به «مکس دیوانه: جاده خشم» خواهد بود.

 

«گلدیس برجیکلیان» نخست‌وزیر ارمنی تبار نیو سوث ولز استرالیا اعلام کرد که پیش‌‌درآمد «فیوریوسا» (Furiosa) برای «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) بزرگ‌ترین پروژه‌ی سینمایی تولید شده در این کشور خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم اکشن پرخرج استودیوی برادران وارنرقرار است در سال ۲۰۲۲ در نیو سوث ولز فیلمبرداری شود. به گفته‌ی برجیکلیان، «فیوریوسا» ۳۵۰ میلیون دلار استرالیا به اقتصاد این کشور تزریق و ۸۵۰ شغل جدید ایجاد می‌کند. برجیکلیان با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی به همراه «جرج میلر» کارگردان و «کریس همسورث» یکی از بازیگران فیلم این جزئیات را فاش کرده است.

همسورث می‌گوید: «[پیوستن به «فیوریوسا»] یکی از باورنکردنی‌ترین لحظات بود، برای اینکه با دیدن این فیلم‌ها بزرگ شده‌ام و فیلمی به‌یادماندنی است. افتخار بزرگی است. فشار زیادی وجود دارد اما فشار هیجان‌انگیزی است که قطعاً انگیزه می‌دهد.»

نقش همسورث و نیز «یحیی عبدالمتین دوم» در این فیلم هنوز فاش نشده است اما «آنیا تیلور جوی» ستاره‌ی سریال «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) نقش فیوریوسای جوان را بازی خواهد کرد. «شارلیز ترون» در «جاده‌ی خشم» نقش نسخه‌ی بزرگسال‌تر این شخصیت را بازی کرده است. هرچند از داستان پیش‌درآمد جزئیاتی فاش نشده اما میلر در این کنفرانس می‌گوید که فیلم خطوط زمانی فیلم «جاده خشم» را دنبال نمی‌کند.

میلر می‌گوید: «هرچند داستان فیلم «جاده خشم» اساساً در طول سه روز و دو شب روی داد، اما داستان این فیلم حماسه‌ای [ساگا] است که چند سال طول می‌کشد. باید سعی کنید فیلم‌هایی منحصربه‌فرد در عین حال شبیه به هم بسازید... این فیلم برای آن‌هایی که «مکس دیوانه» و «جاده خشم» را می‌شناسند آشنا خواهد بود، اما در عین حال منحصربه‌فرد خواهد بود.»

میلر در حال حاضر مراحل پس از تولید فیلم رومنس «هزار سال آرزو» (Three Thousand Years of Longing) با بازی «ادریس البا» و «تیلدا سویینتون» را پشت سر می‌گذارد. این فیلم قرار است حوالی پاییز آینده اکران شود و پس از آن میلر تولید «فیوریوسا» را آغاز کند. میلر به «سیدنی مورنینگ هرالد» می‌گوید گروه سازندگان «فیوریوسا» قصد داشته‌اند صحنه‌های اکشن فیلم را امسال به تولید برسانند تا مالیت کمتری پرداخت کنند. این گروه مراحل مقدماتی فیلمبرداری را انجام داده‌اند اما دولت استرالیا می‌گوید درصد مالیات را تغییر نخواهد داد، به همین علت میلر و دیگر سازندگان برای تولید پیش‌درآمد می‌توانند شتاب‌زده عمل نکنند.

میلر از استودیوی برادران وارنر قدردانی می‌کند و می‌گوید: «از وقتی که پروژه‌ی «فیوریوسا» را آغاز کردیم فکر می‌کنم شش رژیم مختلف در برادران وارنر روی کار آمد. حالا وضعیت ثبات بیشتری پیدا کرده و موفق شده‌اند تمرکز بیشتری بر روی فیلم‌هایی که می‌خواهند بسازند از جمله این فیلم داشته باشند.»

پیش‌درآمد «فیوریوسا» تابستان سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید