news-background
news-background

پیش‌درآمد سریال The 100 ساخته می‌شود

شبکه‌ی CW سفارش ساخت اپیزود آزمایشی پیش‌درآمد سریال «۱۰۰» (The 100) به نویسندگی «جیسون راتنبرگ» را صادر کرد. این پیش‌درآمد احتمالی به عنوان اسپین‌آفی برای سریال اصلی عمل می‌کند و در یکی از اپیزودهای فصل هفتم و پایانی «۱۰۰» معرفی می‌شود.

داستان پیش‌درآمد که هنوز عنوانی رسمی پیدا نکرده، ۹۷ سال پیش از وقایع «۱۰۰» روی می‌دهد. با پایان دنیا بوسیله‌ی جنگ‌های هسته‌ای که نسل بشر را در خطر نابودی قرار داده آغاز می‌شود و سرگذشت گروهی از بازماندگان را روایت می‌کند که برای بقا در این دنیای پرخطر مبارزه می‌کنند و سعی دارند از نو دنیایی دیگر بنا کنند.

راتنبرگ به همراه «لزلی مورگنستین» و «جینا گیرولامو» تهیه‌کنندگان این پیش‌درآمد خواهند بود که در استودیوی برادران وارنر و سی‌بی‌اس تولید می‌شود. راتنبرگ در چند سال گذشته از احتمال تولید یک پیش‌درآمد گفته بود. در سال ۲۰۱۶، او فاش کرده بود که قصد دارد یک رمان پیش‌درآمد برای مجموعه‌ کتاب‌های «۱۰۰» به نویسندگی «کس مورگان» به نگارش درآورد. راتنبرگ اوایل سال جاری نیز در مصاحبه‌های خود وعده می‌داد که در حال نوشتن فیلمنامه‌ی پیش‌درآمد است.

داستان سریال «۱۰۰» در مورد گروهی بازماندگان جنگ آخرالزمان است که برای اولین بار از فضا به زمین بازمی‌گردند. فصل هفتم که در قالب ۱۶ اپیزود ساخته شده، در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید