news-background
news-background

فیلم‌های پیشنهادی ۳۰نما به مناسبت ولنتاین برای تمام سلیقه‌ها

  • فیلمی برای تمام مجردان در شرف ازدواج: آسیایی‌های خرپول (Crazy Rich Asians)

این فیلم جان ام چو که اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته کوین کوان است برای کسانی که در شرف ازدواج هستند می‌تواند فیلم هیجان انگیزی باشد. از نکات هیجان انگیز این فیلم می‌توان به پولداری دور از ذهن شخصیت‌ها و دعواهای خانوادگی اشاره کرد که باعث می‌شود از نداشتن چنین خانواده‌های سخت گیری خدا را شکر کنید.

 

  • فیلمی برای کسانی که به عشق اعتقاد دارند: بیمار بزرگ (The Big Sick)

کمیل نانجیانی و امیلی وی گوردون از داستان واقعی زندگی خود برای نوشتن این فیلم الهام گرفتند. داستان فیلم درباره پسر جوانی است که عاشق دختری می‌شود در همان حالی که دختر به کما فرو می‌رود. این فیلم رمانتیک کمدی بسیار خنده‌دار است.

 
  • فیلمی برای کسانی که طرفدار فیلم‌های رئال مجازی هستند: او (Her)

شاید این اتفاق برای بسیاری از شما افتاده باشد که نتوانسته‌اید در دنیای واقعی عشق را پیدا کنید و برای یافتن رابطه کامل به دنیای دوستی‌های واقعیت مجازی پناه برده‌اید. تئودور نیز که یک نویسنده تنهاست، با نرم‌افزار خود با صدای اسکارلت جوهانسون رابطه نزدیکی پیدا می‌کند.

 

  • فیلمی برای کسانی که دوستدار فیلم‌های مکالمه‌ای هستند: پیش از غروب (Before Sunset)

ریچارد لینکهارت با آزاد گذاشتن دست اتان هاک و جولیا دلفی توانست با فیلم‌نامه‌ای مختصر و رابطه ذاتی بین این دو بازیگر، فیلمی بی نظیر خلق کند. او پس از موفقیت فیلم پیش از طلوع این فیلم را ساخت که شش ماه پس از ماجراهای فیلم اول اتفاق می‌افتد. لینکهارت پس از پیش از غروب، فیلم پیش از نیمه شب را ساخت و این سه گانه، به راستی بی نظیر است.

 

  • فیلمی برای طرفداران رومانتیک کلاسیک: کازابلانکا (Casablanca)

برای برخی رمانتیک‌ترین حالت ممکن عشقی است که با شکست مواجه شود. پیشنهاد ما به شما این است که با هامفری بوگارت و اینگرید برگمن در این فیلم برنده جایزه اسکار همراه شوید. فیلم کازابلانکا درباره دختر و پسری است که در زمان جنگ وارد یک بار می‌شوند.

 

  • فیلمی برای رئالیست‌ها: ولنتاین غمگین (Blue Valentine)

«خوشی تا بینهایت» واقعیت ندارد. این تنها جمله‌ایست که در پایان داستان‌های کلاسیک کودکان می‌نوشتند. این در حالی است که واقعیت‌ بیشتر شبیه داستان ازدواج پر فراز و نشیب دین با بازی رایان گاسلینگ و سیندی با بازی میشل ویلیامز است. فیلم درک سیانفرنس داستانی ناراحت کننده درباره مرگ عشق بین دو نفر را روایت می‌کند.

 

  • فیلمی برای مجردها: مجردها (Singles)

این روز، روز ولنتاین نیست، روز بیداری مجردهاست. کامرون کرو با نویسندگی و کارگردانی این فیلم کمدی که درباره گروهی مجرد خوشحال است که برای یافتن زوج مناسب خود شهر سیاتل را زیر پا می‌گزارند، به فکر مجردها در روز ولنتاین است.

 

  • فیلمی برای کسانی که از روز ولنتاین تنفر دارند: ولنتاین خونین من (My Bloody Valentine)

آیا شما جزو گروهی هستید که دیدن گل‌ها و قلب‌های صورتی و قرمز در فروشگاه‌های مختلف خونتان را به جوش می‌آورد؟ پیشنهاد ما به شما این است که نفسی عمیق بکشید و از این فیلم کلاسیک مشهور سال 1981 درباره مرد دیوانه‌ای که ماسک گاز پوشیده و تمام کسانی که روز ولنتاین را جشن می‌گیرند را می‌کشد لذت ببرید.

 

آیا قبول دارید که از دست دادن عشق بهتر از هرگز تجربه نکردن آن است؟ آیا هر دو حالت می‌توانند در یک نفر وجود داشته باشند؟ مایکل گوندری، کارگردان و چارلی کافمن، نویسنده، در فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک رابطه پر درد زوجی را به تصویر می‌کشند که خاطرات مشترکشان را از ذهنشان پاک می‌کنند. اما آیا این ممکن است یا تصمیم آن‌ها تنها یک پیچیدگی است؟

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۹

مطمینا فیلم های دیگه ای هم هستن که جاشون تو این لیست خالیه و هر کسی یه تعداد فیلم تو ذهنش داره، اون هایی که من میدونم 3meters above heaven و barefoot و silver linings playbook و i want you و populaire و .... ممنون از سینما

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۰۵

البته این لیست ضعیف هست و برای سال 2019 دیگه جوابگو نیست. فرم و محتوای جامعه ی حاضر رو پوشش نمیده.. بله..

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۱۴

فیلمی ندارید که بازتاب نظر "راستین کوهل (کارگاه حقیقی)" درباره عشق باشه یا یه چیزی اینطوریا :))))

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۱۶

منم دقییییقن دنبال چنین چیزی بودم !!

نمایش اسپویل