news-background
news-background

پیشنهاد نجومی سونی به دنیل کریگ

مجموعه پر طرفدار جیمز باند در حال حاضر بسیار پر حاشیه شده است. آخرین فیلم این مجموعه یعنی اسپتکر فروش بسیار خوبی داشت اما نسبت به فیلم اسکای فال فروش کمتری داشت و به دنبال آن شایعاتی مبنی بر جدایی دنیل کریگ از این مجموعه به خاطر سن گرفتن شنیده شد و همچنین بازیگرانی برای جایگزین شدن او نیز اعلام شد اما اکنون گفته های است که کمپانی سونی برای نگه داشتن دنیل کریگ در دو فیلم دیگر این مجموعه یک رقم نجومی به او پیشنهاد داده است.

دنیل کریگ 48 ساله شده است و کمپانی هنوز تولیدات اولیه فیلم بعدی مجموعه جیمز باند را آغاز نکرده است اما بر اساس گزارش عصر دیروز پایگاه خبری رادار آنلاین ، منابعی به این پایگاه گفته اند که کمپانی سونی آماده است یک پیشنهاد 150 میلیون دلاری برای حضور دنیل کریگ در نقش مامور 007 برای دو فیلم دیگر این مجموعه ارائه کند. کمپانی هنوز این را میبیند که شاید جایگزین کردن یک بازیگر جوانتر برای فیلم بهتر باشد اما پایگاه خبری رادار در یک گزارش اعلام کرده بود که دنیل کریگ نقش محوری در موفقیت مجموعه جیمز باند دارد. این پایگاه گفته :« آن ها در دو فیلم دیگر از دنیل کریگ به عنوان 007 استفاده خواهند کرد که تولید و فیلم برداری دو قسمت آینده به صورت پشت به پشت خواهد و پس از اتمام این دو پروژه در سومین فیلم مامور 007 عوض خواهد شد و شروع جدیدی از دوره جیمز باند خواهد بود. »

بسیاری موافق هستند که کریگ نقش محوری در موفقیت باند با حضور فوق العاده اش در فیلم های کازینو رویال و اسکای فال داشته است. کریگ موفق شده بود لول برتری و بهتری را از مامور 007 نشان دهد. جودی دنچ در زمانی که در مجموعه حضور داشت گفته است که کریگ یک ابزار بی پرده است و این مجموعه دقیقا به این ابزار نیاز دارد

به هر حل حقوق 75 میلیون دلار برای یک بازیگر برای حضور در یک فیلم بسیار بالا است که دنیل کریگ میتواند با بستن قرار داد این مبلغ را کسب کند. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید