news-background
news-background

«پیتر دینکلج» به فیلم Cyrano «جو رایت» پیوست

استودیوی ام‌جی‌ام امتیاز پخش فیلم «سیرانو» (Cyrano) که بر اساس موزیکالی به همین نام ساخته می‌شود را خریداری کرد. «پیتر دینکلج» بازیگر برنده‌ی امی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) برای تکرار نقشی که روی صحنه بازی کرده بود و «هیلی بنت» برای بازی مجدد در نقش «رکسانا» بازخواهند گشت. این فیلم توسط «جو رایت» کارگردانی شده که سابقه‌ی تولید «تلخ‌ترین ساعت» (دانلود فیلم Darkest Hour با لینک مستقیم) را دارد. «برایان تایری هنری» و «بن مندلسون» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

موزیکال «سیرانو» که در برادوی هم روی صحنه رفته توسط «اریکا اشمیت» کارگردان، نویسنده و بازیگر کهنه‌کار تئاتر به نگارش درآمده و از «سیرانو دو برژراک» اثر «ادمون روستان» اقتباس شده است. اشمیت که همسر دینکلج نیز هست، اشعار نمایش را نوشته و موسیقی آن توسط «برایس دسنر» و «آرون دسنر» از گروه راک «نشنال» خلق شده است. این گروه اخیراً با «تیلور سوئیفت» در تولید آلبوم «فولکلور» (Folklore) همکاری کرد.

این هفته گزارش شد که فیلم «زنی پشت پنجره‌» (دانلود فیلم Woman In The Window با لینک مستقیم) رایت از دیزنی به نت‌فلیکس کوچ خواهد کرد. بنت اخیراً در فیلم تریلر روان‌شناسانه‌ی «بلعیدن» (دانلود فیلم Swallow با لینک مستقیم) ظاهر شده و امسال در کنار «رابرت پتینسون» و «تام هالند» در فیلم «همیشه شیطان» (دانلود فیلم The Devil All The Time با لینک مستقیم)، و سپس «مرثیه هیل‌بیلی» (Hillbilly Elegy) به کارگردانی «ران هاوارد» در کنار «ایمی آدامز» دیده خواهد شد. «برایان تایری هنری» که بیشتر با سریال «آتلانتا» (دانلود سریال Atlanta با لینک مستقیم) شناخته می‌شود، سال گذشته «جوکر» (دانلود فیلم Joker 2019 با لینک مستقیم) را روی پرده داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید