news-background
news-background

پیام عجیب نامزد «برد پیت» همزمان با افزایش تنش‌ها میان او و «انجلینا جولی»‌؛ دیدار مجدد پیت و «جنیفر انیستون»

«نیکل پوتورالسکی» مدل آلمانی که گفته می‌شود دوست دختر فعلی «برد پیت» است بار دیگر در صفحه‌ی اینستاگرامش پیام عجیبی در مورد خوشبختی ارسال کرد. او در چند ماه گذشته با پیت در فرانسه دیده شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این مدل ۲۷ ساله اخیراً چند متن مبهم به همراه تصاویری از خود که در آن‌ها به‌شدت به «انجلینا جولی» همسر سابق پیت به نظر می‌رسد ارسال کرده است. اغلب این پیام‌ها به نظر با دادگاه طلاق پیت و جولی که به مراحل حساسی رسیده و به زودی جلسات رسیدگی به آن برگزار خواهد شد مرتبط است. نیکل با انتشار تصویری از خود با لباس نارنجی می‌نویسد: «انسان‌های خوشبخت کینه‌ورزی نمی‌کنند.»

پرونده‌ی پیت ۵۶ ساله و جولی ۴۵ ساله در هفته‌های اخیر با مشکلاتی مواجه شده و جولی درخواست کرده است که قاضی پرونده تغییر کند. پیت در واکنش به درخواست جولی گفت که این اقدام تأثیر خسارت‌باری بر فرزندان‌شان خواهد داشت. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

پیت و جولی در سال ۲۰۱۶ پس از دو سال ازدواج از یکدیگر جدا شدند اما پیش از آن سال بیش از یک دهه با هم زندگی می‌کردند. آن‌ها از یکدیگر صاحب سه فرزند شدند و سه کودک دیگر را به فرزندی پذیرفتند.

این نزاع با دیدار مجدد پیت و «جنیفر انیستون» در رویداد خیریه‌ی روخوانی از فیلمنامه‌ی «اوقات خوش در ریجمونت های» (دانلود فیلم Fast Times at Ridgemont High با لینک مستقیم) همزمان شده است. در این رویداد علاوه بر انیستون و پیت، «جیمی کیمل»، «جان لجند»، «ری لایوتا»، «جولیا رابرتس»، «شیا لابوف»، «مارتین فریمن» و «هنری گلدینگ» نیز حاضر بودند. رویداد مجازی یک ساعته در صفحه‌ی فیسبوک بنیاد خیریه «کور» (CORE) «شان پن» پخش شد. پیت و انیستون ۱۵ سال قبل از یکدیگر جدا شدند.

این رویداد با حضور کوتاه «ایمی هکرلینگ» کارگردان و «کامرون کرو» نویسنده فیلمنامه به پایان رسید. «شان پن» با فیلم «اوقات خوش در ریجمونت های» به شهرت رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید