news-background
news-background

قدردانی «باب اودنکرک» از هواداران پس از حمله قلبی

اودنکرک برای اولین بار پس از حمله قلبی با پیامی از ابراز محبت هوادارانش قدردانی کرده است.

 

«باب اودنکرک» ستاره «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) شبکه ای‌ام‌سی، جشنبه هفته گذشته در حین فیلمبرداری فصل ششم و پایانی این سریال، بی‌هوش و فوراً به بیمارستان منتقل شده بود. او حالا پس از بهبودی نسبی از آنچه که یک حمله قلبی خفیف گزارش شد، در صفحه توییترش پیامی برای هواداران ارسال کرده است.

اودنکرک می‌گوید: «سلام. باب هستم. از شما سپاسگزارم. از خانواده  و دوستانم که این هفته در کنارم بودند تشکر می‌کنم. و برای سرازیزی محبت از سوی همه کسانی که ابراز نگرانی کردند قدردانی می‌کنم. فراتر از تحمل من است. اما عشق شما را احساس می‌کنم و این برای من ارزش زیادی دارد.»

این بازیگر ۵۸ ساله اضافه می‌کند: «حمله قلبی خفیفی داشتم. اما به لطف رزا استرادا و پزشکانش می‌دانستند بدون جراحی انسداد را از بین ببرند حالم خوب است. علاوه بر این، حمایت‌های سونی و ای‌ام‌سی در این حین فراتر از انتظار بود. کمی استراحت خواهم کرد اما به زودی بازمی‌گردم.»

«دیوید کراس» یکی از همکاران قدیمی اودنکرک روز گذشته در صفحه توییتر خود نوشت: «به تازگی با باب تلفنی حرف زدم و حالش عالی است! شوخی می‌کند و می‌گوید و می‌خندد. او و هم خانواده‌اش انتظار این همه ابراز محبت از سوی مردم را نداشتند. به زودی با شما حرف می‌زند. اما حالش خیلی خوب است!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۰۱

عشقه این مرد عشق❤️

نمایش اسپویل