news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های فیلم Army of the Dead «زک اسنایدر»

«زک اسنایدر» در ماه می فیلم زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) را به نت‌فلیکس می‌آورد. «ارتش مردگان» اولین فیلم زامبی این کارگردان پس از «طلوع مردگان» (Dawn of the Dead) است و احتمالاً یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نت‌فلیکس تا چند هفته. نت‌فلیکس و اسنایدر ساعاتی پیش از پوستر اختصاصی ۱۲ شخصیت فیلم از جمله «زئوس» زامبی رونمایی کرده است.

اسنایدر پیش‌تر فاش کرده بود که ایده‌ی یک فیلم در ژانر زامبی و سرقت ۱۵ سال قبل با استقبال برادران وارنر مواجه نشده است: «نمی‌خواستند پول زیادی روی یک فیلم زامبی خرج کنند، یا آن را زیاد جدی بگیرند. همیشه می‌گفتم: «ببینید بچه‌ها، این فیلم فراتر است از [یک فیلم زامبی معمولی]»، اما استقبال نشد.»

در این فیلم بازیگرانی چون «دیو باتیستا» بازیگر «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، «استوارت مارتین» و «روبی او. فی» و «اوماری هاردویک» بازیگر سریال «قدرت» (Power) و «آنا دلا رگوئرا» همبازی اوماری در «قدرت»، «تئو روسی»، «ماتیاس شوایگهوفر»، «نورا آرنزدر»، «هیرویوکی سانادا»، «گرت دیلاهانت»، «تیگ نوتارو»، «رائول کاستیو»، «هما قریشی»، «سامانتا وین»، «ریچارد سترون، و «مایکل کسدی» خواهند بود. «دیو باتیستا» در «ارتش مردگان» نقش رهبر گروهی از سربازان مزدور را بازی می‌کند که قصد دارند در لاس وگاس زامبی‌زده دست به یک سرقت بزرگ بزنند.

«ارتش مردگان» ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید