news-background
news-background

پوستر جدیدی از "دکتر استرنج"

"دکتر استرنج" (Doctor Strange) قرار است دنیای سینمایی مارول را زیر و رو کند.

جدیدترین پروژه‌ی مارول با هنرنمایی "بندیکت کامبربچ" (Benedict Cumberbatch)، قرار است دنیایی جادویی را وارد سینمای این کمپانی کند و جدیدترین پوستر از این فیلم، تصویر خوبی از قدم گذاشتن دکتر استرنج در میان دنیاهای موازی، نشان میدهد. این پوستر را در زیر میبینید.

doctor_strange_new_poster

اگر با این شخصیت افسانه‌ای آشنایی ندارید، باید بگوییم که او یک جراح بسیار ماهر بود که در طی یک تصادف، تسلط بر دستان خود را از دست داد و دیگر قادر به انجام هیچ کاری نبود. وی برای معالجه به شرق سفر کرد تا با یادگیری فنون جادوگری، دستان خود را معالجه کند. بعد از اینکه او به درجه‌ی جادوگر اعظم رسید، برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان، به نیویورک بازگشت.

مدیر کمپانی مارول، "کوین فیگ" با مجله "اینترتینمنت ویکلی" صحبتی داشته و درباره‌ی قدرت‌های دکتر استرنج در این فیلم اینگونه گفته است:

"او میتواند در یک چشم به‌ هم زدن از یک مکان، به مکان دیگری سفر کند و همچنین درمیان دنیاهای موازی کاوش کند. ما در این فیلم نشان میدهیم که قدرت‌های زیاد او چه میباشند."

در این فیلم، بندیکت کامبربچ در نقش اصلی و در کنار "ریچل مک‌آدامز" (Rachel McAdams)، "مدس میکلسن" (Mads Mikkelsen)، "تیلدا سوئینتن" (Tilda Swinton) و "چویتل اجیوفور" (Chiwetel Ejiofor) به ایفای نقش پرداخته و "اسکات دریکسون" (Scott Derrickson) نیز کارگردانی آنرا را برعهده داشته است.

دکتر استرنج در 4 نوامبر 2016 (14 آبان 1396) اکران خواهد شد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید