news-background
news-background

پوسترها و تصاویر جدید "X-Men: Apocalypse"

 

اگرچه این چند روزه بازار خبری فیلم تقابل بتمن و سوپرمن بسیار پر رونق شده و نقل هر محفلی است،اما بد نیست چند دقیقه ای نیز از این فیلم و بحث های پر حاشیه اش کناره گیری کنیم و یادی کنیم از ولورین افسانه ای و فراچایز X-Men که قرار است بزودی قسمت جدیدی از ان ارائه شود.

همانطور که قبلا گفته شد،9امین عنوان از سری معروف مردان ایکس با نام "اخرالزمان" ارائه میشود که به وضوح از اسم ان عطش دنیایی سهم گین را نوید میدهد.پس اماده برای ویرانی تمام عیار باشید.عنوان "اخرالزمان" که دنباله ای از لیست بلند بالای فرانچایز نام اشنای مردان ایکس است،شماره 9 ام ان به شما میرود و دنباله ای بر نسخه های قبل و به خصوص اخرین فیلم یعنی "مردان ایکس: روزهای سپری شده‌ی آینده" است. همانطور که از نام فیلم بر می اید،داستان فیلم درباره موجودی به نام"اخرالزمان" است.اما اخرالزمان کیست؟اخرالزمان برترین موجود هستی با انرژی های ماورالطبیعه است.اوموجودی است که از بدو تولد با جمع اوری انرژی های موجودات جهش یافته دیگر به قدرتی مطلق تبدیل شده بود و اما  برای مدتی طولانی درخواب فرو رفته است. حال او پس از هزاران سال از خواب خود برخواسته است؛و با دنیایی مواجه میشود که او را بسیار نا امید میکند؛بله دنیای کنونی بشریت.دنیایی که او انتظارش را نداشته و تصور بهتری از ان در ذهن خود داشته است.و همین باعث میشود تا او تصمیم به نابودی بشریت و ایجاد دنیای خود میکند؛در این راه او برخی از جهش یافتگان را جمع کرده تا با نیروی انها دنیا را نابود کنند و در این بین است که باید تیم مردان ایکس وارد عمل شوند و با او مبارزه کنند. 

برخی از بازیگران این عنوان عبارتند از :  جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس (راون) و اسکار ایزاک.فیلمنامه این فیلم توسط سیمون کینبرگ نوشته شده است و کارگردانی ان را  برایان سینگر بر عهده دارد. فیلم اخرالزمان مردان ایکس برای اکران در 18 می در انگلستان برنامه ریزی شده است.

و اما دراین مدت کوتاه مجله Empire تعدادی از پوسترهای منحصر به فرد خود را به عنوان کاور مجلات خود انتخاب کرده است و در کنار ان تعدادی پوستر نیز مخصوص به خود ارائه داده است که در ادامه انها را برای شما اورده ایم.

xmencover-all2

اولین تصویر مربوط به تصویر 9تایی کاورهای مجلات امپایربرای بازه چند هفته اخیر میباشد و اما تمامی این 9 کاراکتر اصلی مردان ایکس که در تصاویر مشاهده میشوند با تصویر بزرگ اخرالزمان به عنوان کاور اصلی در پایین پوشیده خواهند شد.

EMP_MAY2016Cover_Subs

و اما اگر کاورها را پشت سر بگذاریم به چند پوستر بسیار داغ و تازه میرسیم که ظاهرا فعلا فقط در انحصار مجله  امپایر هستند. اولین تصویر مربوط به بن هاردی است که به عنوان یک فرشته ابتدایی بال های خود را باز کرده واماده مبارزه است.

ben hardy angel x-men apocalypse

بعد از دیدن بن تصویر یک موجود بی جان و بی ازار را داریم که برروی تخته ای دراز کشیده و خفته است.صبر کنید!اگرچه این موجود بی ازار بنظر میرسد اما اگر بدانید این موجود همان اخرالزمان معروف است بی شک شما نیز مثل ما نظرتان عوض میشود.

oscar isaac x-men apocalypse

این بار بن هاردی تنها تازه وارد مردان ایکس نیست بلکه کدی اسمیت-مکفی و سوفی ترنر نیز به عنوان "Jean Grey" و "Nightcrawler" به تیم چارلز پیوستند و کاور اختصاصی برای خود نیز فراهم کرده اند.

HW7A6286.CR2 

در روزهای اینده با 30نما همراه باشید تا اخبار جدید این فیلم را در اختیار شما قرار بدهیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید